Prasti duomenys trukdo dirbtiniam intelektui teikti viešąsias paslaugas

Prasti duomenys trukdo dirbtiniam intelektui teikti viešąsias paslaugas


Pasak Rodolphe’o Malaguti, Congos produktų strategijos ir transformacijos, prastos duomenų struktūros ir senos sistemos trukdo dirbtinio intelekto potencialui pertvarkyti viešąsias paslaugas.

JK mokesčių mokėtojų finansuojamos paslaugos, pradedant NHS ir baigiant vietos tarybomis, praranda 45 milijardų svarų sterlingų per metus produktyvumo sutaupymą dėl didžiulės priklausomybės nuo pasenusių technologijų. šalyje metams.

Šią savaitę paskelbtoje ataskaitoje pabrėžiama, kad beveik pusė viešųjų paslaugų vis dar nepasiekiamos internetu. Tai verčia Didžiosios Britanijos piliečius įsitraukti į daug laiko reikalaujančius ir varginančius procesus, pavyzdžiui, kreiptis dėl paramos asmeniškai, ištverti ilgą laukimo laiką arba keliauti po miestus į tarybos biurus. Viešojo sektoriaus darbuotojams taip pat trukdo neefektyvumas, pavyzdžiui, sijojimas per kalnus fizinių laiškų, dėl kurių sulėtėja atsakymo laikas, o piliečiams tenka neštis didžiausią vyriausybės biurokratijos naštą.

„Kaip parodė ši ataskaita, akivaizdu, kad yra atotrūkis tarp to, ką vyriausybė ir viešosios įstaigos ketina pasiekti savo skaitmeniniais projektais, ir to, ką jos iš tikrųjų teikia“, – aiškino Malaguti. „Viešasis sektorius vis dar labai priklauso nuo senų sistemų ir akivaizdžiai stengėsi išspręsti esamas prastas duomenų struktūras ir pagrindinių departamentų neefektyvumą. Be jokios abejonės, tai turėjo aiškų poveikį sprendimų priėmimui ir trukdė teikti gyvybiškai svarbias paslaugas pažeidžiamiems piliečiams.

Kovos tęsiasi net esant labai asmeniškiems ir kritiškiems scenarijams. Pavyzdžiui, dabartiniam mirties registravimo procesui vis dar reikalingas fizinis buvimas, o sielvartaujantys asmenys turi valdyti sudėtingą biurokratiją ir gedėti dėl artimojo netekties. Kiti pasenę procesai be reikalo apsunkina mažas įmones – vienas ryškus pavyzdys yra būtinybė skelbti pranešimus vietiniuose laikraščiuose paprasčiausiai norint įsigyti sunkvežimio licenciją, todėl vėluojama ir stabdomas ekonomikos augimas.

Koordinavimo tarp skyrių trūkumas sustiprina šiuos iššūkius. Kai kuriais atvejais vyriausybės institucijos naudoja daugiau nei 500 popierinių procesų, todėl sistemos yra suskaidytos ir neveiksmingos. Pažeidžiami asmenys neproporcingai kenčia nuo šios nevienodos sistemos. Pavyzdžiui, pacientai, turintys ilgalaikių sveikatos sutrikimų, gali būti priversti bendrauti su iki 40 skirtingų tarnybų, kartoti tą pačią informaciją, nes skyriai pakartotinai nesidalija duomenimis.

„Iššūkis yra tas, kad vyriausybės lyderiai anksčiau daugiausia dėmesio skyrė technologijoms ir internetinei sąveikai, pridedant paslaugų sluoksnius, tačiau vis dar pasikliauja senais duomenimis ir senomis sistemomis – tai galiausiai lėmė neefektyvumą visuose skyriuose“, – pridūrė Malaguti.

„Paprasčiau tariant, jiems nepavyko išspręsti esamų problemų ar supaprastinti savo kasdienės veiklos. Labai svarbu, kad duomenys būtų lengviau prieinami ir lengviau dalijamasi tarp skyrių, ypač jei vadovai tikisi panaudoti naujas technologijas, tokias kaip AI, kad galėtų analizuoti šiuos duomenis ir siekti geresnių rezultatų arba priimti strateginius sprendimus visam viešajam sektoriui.

Senstanti infrastruktūra: didelės išlaidos ir saugumo rizika

Ataskaitoje pabrėžiama, kad senstanti infrastruktūra patiria didelių finansinių ir veiklos išlaidų. Daugiau nei viena iš keturių skaitmeninių sistemų, naudojamų visoje JK centrinėje vyriausybėje, yra pasenusios, o kai kuriuose departamentuose šis skaičius išaugo iki 70 proc. Pasenusių sistemų priežiūros išlaidos yra žymiai didesnės, net iki trijų iki keturių kartų didesnės, palyginti su technologijų atnaujinimu.

Be to, vis daugiau šių pasenusių sistemų patikimumo ir kibernetinio saugumo rizikos atžvilgiu dabar priskiriamos „raudonojo įvertinimo“ kategorijai. Nerimą kelia tai, kad vien praėjusiais metais NHS Anglija patyrė 123 kritinius paslaugų gedimus. Dėl šių sutrikimų dažnai buvo praleisti susitikimai ir sveikatos priežiūros darbuotojai buvo priversti naudotis popierine sistema, todėl pacientams buvo sunkiau gauti pagalbą, kai jiems jos labiausiai reikia.

Malaguti pabrėžia, kad tokių iššūkių sprendimas neapsiriboja tik technologijų atnaujinimu.

„Dėmesys turėtų būti skiriamas duomenų struktūros, kokybės ir savalaikiškumo gerinimui. Kad šios technologijos būtų veiksmingos, prieš įdiegiant visos sistemos, duomenys ir darbo eigos turi būti tinkamai struktūrizuotos ir visiškai optimizuotos. Viešojo sektoriaus lyderiai turėtų siekti nustatyti aiškius išmatuojamus tikslus, nes jie ir toliau gerina paslaugų teikimą ir pagrindinės misijos poveikį.

Viešųjų paslaugų pertvarka

Atsakydamas į šiuos iššūkius, technologijų sekretorius Peteris Kyle’as skelbia ambicingą viešojo sektoriaus technologijų pertvarkymą, kad būtų sukurta modernesnė, efektyvesnė ir prieinamesnė sistema. Pabrėžiant dirbtinio intelekto, skaitmeninių įrankių ir „sveiko proto“ naudojimą, siekiama reformuoti viešųjų paslaugų kūrimą ir teikimą – supaprastinti vietos valdžios, NHS ir kitų svarbių skyrių veiklą.

Įrankių paketas, žinomas kaip „Humphrey“, pavadintas išgalvoto Whitehallo pareigūno vardu populiarioje BBC dramoje „Taip, ministre“, netrukus bus prieinamas visiems valstybės tarnautojams, o kai kurie jų bus prieinami jau šiandien.

Humphrey apima:

  • Pasikonsultuokite: Analizuoja tūkstančius atsakymų, gautų per vyriausybės konsultacijas per kelias valandas, pateikdamas politikos formuotojams ir ekspertams interaktyvias informacijos suvestines, kad būtų galima tiesiogiai ištirti visuomenės atsiliepimus.
  • Parlex: Priemonė, leidžianti politikos formuotojams ieškoti ir analizuoti dešimtmečius trukusias diskusijas parlamente, padedanti patobulinti savo mąstymą ir veiksmingiau tvarkyti įstatymų projektus tiek per Bendruomenę, tiek per Lordus.
  • Minutė: Saugi AI transkripcijos paslauga, kuri kuria pritaikomas susitikimų santraukas tokiais formatais, kurių reikia valstybės tarnautojams. Šiuo metu jį naudoja keli centriniai departamentai susitikimuose su ministrais ir yra bandomi su vietos tarybomis.
  • Redbox: Generatyvus dirbtinio intelekto įrankis, skirtas padėti valstybės tarnautojams atlikti kasdienes užduotis, pvz., apibendrinti politiką ir rengti informacinius pranešimus.
  • Lex: Priemonė, skirta padėti pareigūnams tirti teisės aktus, teikiant atitinkamų teisės aktų analizę ir santraukas konkrečiais sudėtingais klausimais.

Nauji įrankiai ir pakeitimai padės pašalinti ataskaitoje pabrėžtus neefektyvumus ir sutaupyti ilgalaikių išlaidų. Sumažinus administracinių užduočių naštą, reformomis siekiama, kad valstybės tarnautojai, tokie kaip gydytojai ir slaugytojai, daugiau laiko galėtų skirti padėti žmonėms, kuriems jie tarnauja. Įmonėms tai gali reikšti greitesnį pagrindinių licencijų ir leidimų patvirtinimą, paskatinti ekonomikos augimą ir inovacijas.

„Vyriausybės būsimos reformos ir politikos atnaujinimai, kai tikimasi, kad ji įgyvendins savo „AI galimybių veiksmų planą“ (be abejo, bus siekiama) pagreitinti procesus“, – sakė Malaguti. „Viešojo sektoriaus lyderiai turi būti strategiškesni investuodami ir į šiuos projektus žiūrėti lygiagrečiai, įgyvendindami programą etapais, atsižvelgdami į kiekvieną savo veiklos etapą.

Šiai plataus masto pertvarkai taip pat bus naudingas išplėstas Vyriausybės skaitmeninės tarnybos (VDS) vaidmuo. Planuojamos priemonės apima GDS naudojimą, siekiant nustatyti viešojo sektoriaus sistemų kibernetinio saugumo spragas, kuriomis galėtų pasinaudoti įsilaužėliai, kad paslaugos būtų patikimesnės ir saugesnės. Tokios reformos yra labai svarbios siekiant apsaugoti piliečius, ypač didėjant priklausomybei nuo skaitmeninių sprendimų.

Platesnis šių reformų tikslas – modernizuoti JK viešąsias paslaugas, kad jos atitiktų patogumą ir efektyvumą, kurio reikalaujama pasaulyje, kuriame pirmauja skaitmeninė erdvė. Naudodama tokias technologijas kaip dirbtinis intelektas, vyriausybė tikisi, kad sąveika su viešosiomis paslaugomis bus greitesnė ir intuityvesnė, o ilgainiui sutaupytų milijardus mokesčių mokėtojams.

Technologijoms keičiant paslaugų teikimo ateitį, lyderiai turi užtikrinti, kad jie visapusiškai sprendžia pagrindines neefektyvumo priežastis – visų pirma seną duomenų infrastruktūrą ir suskaidytus darbo srautus. Tik tada technologiniai sprendimai, nesvarbu, ar tai būtų dirbtinis intelektas, ar kiti, gali išnaudoti visą savo potencialą ir padėti teikti paslaugas visuomenei.

(Claudio Schwarzo nuotrauka)

Taip pat žiūrėkite: Bideno vykdomasis įsakymas skirtas dirbtinio intelekto duomenų centrų energijos poreikiams

Norite daugiau sužinoti apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite „AI & Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys vyksta kartu su kitais pagrindiniais renginiais, įskaitant Pažangiosios automatikos konferenciją, BlockX, Skaitmeninės transformacijos savaitę ir Kibernetinio saugumo ir debesų parodą.

Čia galite sužinoti apie kitus būsimus įmonės technologijų renginius ir internetinius seminarus, kuriuos palaiko „TechForge“.

Žymos: ai, dirbtinis intelektas, duomenys, Europa, vyriausybė, viešosios paslaugos, visuomenė, uk



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -