Nuo reaktyvaus iki nuspėjamojo: bendrųjų palatų aprūpinimas AI

Sahyadri Hospitals, privati sveikatos priežiūros paslaugų teikėja Indijoje, neseniai savo ne ICU palatas aprūpino dirbtiniu intelektu.
1996 m. įkurta grupė teigia esanti didžiausia ligoninių tinklas Maharaštroje Indijos vakaruose, valdantis 13 ligoninių su daugiau nei tūkstančiu lovų.
PROBLEMA
Daugelį metų jis rėmėsi tradicinėmis pacientų stebėjimo sistemomis ir reguliariais rankiniais patikrinimais, kuriuos atliko kvalifikuotos slaugos ir gydytojų komandos.
„Tačiau šis metodas turėjo savo apribojimų, įskaitant priklausomybę nuo periodinių patikrinimų ir galimą vėlavimą nustatyti ankstyvus pablogėjimo požymius, ypač ne ICU“, – prisipažino dr. Kapil Borawake, Sahyadri ligoninių Kritinės priežiūros direktorius.
Interviu su Sveikatos priežiūros IT naujienosDr Borawake atkreipė dėmesį į šiuos pagrindinius pacientų saugos iššūkius: anksti pastebėti paciento būklės pablogėjimą, pailginti atsako laiką ir sumažinti gydytojų darbo krūvį.
SPRENDIMAS
„Nuolatinio stebėjimo nebuvimas ne ICU palatose reiškė reaktyvų, o ne aktyvų požiūrį į pacientų saugą“, – sakė dr.
Suprasdamas šią spragą, Sahyadri sumanė įkurti dirbtinio intelekto centrą, bendradarbiaudamas su medicinos prietaisų įmone „Dozee“.
„AI valdomas komandų centras buvo paleistas siekiant pašalinti šias spragas, įgalinant nuolatinį stebėjimą realiuoju laiku ir teikiant išankstinius įspėjimus sveikatos priežiūros komandoms. Šia iniciatyva siekiama pereiti nuo reaktyviosios priežiūros modelio prie nuspėjamojo ir prevencinio modelio, žymiai pagerinant pacientų sauga ir klinikiniai rezultatai“.
IŠŠŪKIŲ ATSITIKIMAS
„Dozee“ koncepcijos įrodymas parodė teigiamus rezultatus, sakė dr Borawake.
„AI varoma išankstinio perspėjimo sistema parodė puikų gebėjimą prognozuoti paciento būklės pablogėjimą iki 16 valandų iš ankstosuteikiant gydytojams kritinio laiko įsikišti. Dėl to žymiai sumažėjo nepageidaujamų reiškinių ir optimizuotas gydytojų darbo krūvis supaprastinant stebėjimo procesus.
Dr Kapil Borawake, Sahyadri ligoninių kritinės priežiūros direktorius
„Be to, pagerėjo veiklos efektyvumas, todėl buvo sutaupytos išlaidos, išlaikant aukštus pacientų priežiūros standartus.”
REZULTATAI
Kol kas ne ICU palatos Sahyadri’s Hadapsar ir Deccan filialuose yra pilnai aprūpintos dirbtiniu intelektu. Ji apima AI pagrįstą balistokardiografiją, skirtą bekontakčiai stebėti gyvybiškai svarbius parametrus, tokius kaip širdies susitraukimų dažnis, kvėpavimo dažnis, kraujospūdis, SPO2 lygis, temperatūra ir EKG, ir EWS, sekti gyvybines tendencijas ir teikti įspėjimus apie ankstyvą klinikinį pablogėjimą.
Kalbant apie klinikinę pusę, Sahyadri siekia šių tikslų: sumažinti mirtingumą, užtikrinti savalaikes intervencijas ir pagerinti pacientų pasveikimo rezultatus.
„Mes taip pat siekiame sumažinti mėlynojo kodo incidentų skaičių ne ICU nustatymuose“, – pridūrė dr.
Kalbant apie operaciją, ligoninė siekia pagerinti išteklių panaudojimą, sumažinti gydytojų darbo krūvį ir skatinti sklandų bendravimą tarp priežiūros komandų.
Tikimasi, kad Sahyadri „artimiausiais mėnesiais“ išplės dirbtinio intelekto valdymo centrą visuose 13 padalinių.
„Pacientų saugumas yra mūsų veiklos pagrindas. Šia iniciatyva mes pereiname nuo reaktyvaus modelio prie nuspėjamojo ir prevencinio… Šiandieniniame besikeičiančiame sveikatos priežiūros pasaulyje dirbtinio intelekto integravimas į klinikinę praktiką tampa esminis dalykas, siekiant atitikti aukštus priežiūros standartus. ko dabar tikisi pacientai“, – pabrėžė daktaras Borawake’as.