Pacientų laikymosi ir priežiūros įsisavinimo gerinimas: integruotų skaitmeninių komunikacijos priemonių nauda sveikatos priežiūros srityje | Simbo AI
Paciento laikymasis reiškia, kaip gerai pacientai laikosi gydymo planų. Tai vis dar yra didelė sveikatos priežiūros problema. Tyrimai rodo, kad pacientai, kurie gerai nesilaiko gydymo, dažnai būna blogesnės sveikatos, daugiau buvimo ligoninėje ir didesnės išlaidos. Tokioms sąlygoms kaip ŽIV, cukriniu diabetu ir priešgimdyme reikia reguliariai tikrinti ir vykdyti priežiūros instrukcijas. Tačiau daugelis pacientų praleidžia susitikimus, pamiršta vartoti vaistus ar per anksti sustabdyti rūpinimąsi.
Jungtinėse Valstijose sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai tvarko daugybę pacientų, kuriems reikalingi sudėtingi poreikiai. Pacientai turi skirtingą supratimą apie sveikatą ir technologijas. Daugeliui sunku greitai pasiekti savo gydytojus, nes telefono linijos yra užimtos, atgaliniai skambučiai užima laiko, arba klinikos turi ribotas valandas. Dėl to sunkiau rūpintis, kai to reikia greitai.
Skaitmeninės komunikacijos įrankiai: kaip jie padeda
Integruotos skaitmeninės komunikacijos priemonės gali padėti išspręsti šias problemas. Šios sistemos maišo pranešimų siuntimą, telefono automatizavimą ir AI įrankius, kad būtų lengviau kalbėtis su pacientais. Jie padeda siųsti priminimus, atlikti virtualius čekius ir atsakyti į daugelį pacientų klausimų, nepadarydami personalo per daug užimto.
Vienas iš pavyzdžių yra „Weltel Health“. Ši skaitmeninės sveikatos platforma naudojama visame pasaulyje ir parodo naudą padedant pacientams sekti gydymą ir labiau naudoti sveikatos priežiūros paslaugas. „Weltel“ jungiasi su dabartinėmis sveikatos priežiūros sistemomis ir sumažina papildomus darbuotojams.
Kai kurie įrankių, tokių kaip „Weltel“, rezultatai:
- 24% geresnis normas prilipti prie ŽIV vaistų
- 70 proc.
- 15% pacientų, kuriems taikoma 1 tipo diabetas, padidėjimas kiekvienam paslaugų teikėjui
- Diabetutikų pacientų apsilankymų greitosios pagalbos skyriuje sumažėjimas 33%
Šie rezultatai rodo, kad geresnis bendravimas padeda pacientams labiau dalyvauti sveikatos priežiūros srityje. Daugelyje JAV klinikų, kurios naudojasi tokiomis technologijomis, mato mažiau praleistų susitikimų ir mažiau apsilankymų avariniuose apsilankymuose.
Sprendžiant paciento įsitraukimą ir kliūtis
Nors šios priemonės padeda, ne visi pacientai juos naudoja vienodai. Tyrimai rodo, kaip patogūs žmonės su technologijomis ir informacija apie sveikatą daro įtaką jų naudojimui. Kai kurie nerimauja dėl privatumo ir saugumo, todėl venkite šių platformų.
Norėdami priversti daugiau pacientų naudoti šias priemones, praktikai reikia sistemų, kurias lengva naudoti, dirbti daugelyje įrenginių ir apsaugoti privatumą. Įtraukus pacientus į įrankių kūrimą ir tobulinimą, jie tampa geriau tinkami paciento poreikiams. Tokiu būdu pacientai labiau pasitiki sistema ir geriau ją naudoja.
Jungtinėse Valstijose tai svarbu, nes pacientai yra kilę iš daugelio sluoksnių ir turi skirtingą prieigą prie technologijų. Klinikoms, aptarnaujančioms vyresnio amžiaus suaugusiuosius, mažas pajamas gaunančias grupes ar kaimo vietoves, gali tekti labiau palaikyti pacientus, kad jie galėtų patogiai naudoti šias priemones.
Privalumai, būdingi medicinos praktikos administratoriams, savininkams ir IT vadovams
Sveikatos priežiūros administratoriams ir IT darbuotojams JAV skaitmeninės komunikacijos platformos siūlo naudingą naudą:
- Paciento tvarkymas efektyviai: „Front Office“ telefono linijos labai užsiima skambučiais apie susitikimus, užpildymą ir klausimus. AI atsakymo paslaugos gali tvarkyti bendrus skambučius ir nusiųsti kitus tinkamam personalui, atlaisvindama juos sunkesnėms užduotims.
- Geresnis paciento tolesnis veiksmas: Automatizuoti priminimai apie apsilankymus, vaistų papildymas ar testai gali sumažinti praleistus susitikimus ir laiku prižiūrėti.
- Patobulinta duomenų integracija: Platformos, naudojančios tokius standartus kaip „FHIR®“ („Fast Healthcare“ sąveikos ištekliai), lengvai jungiasi su elektroniniais sveikatos įrašais. Dėl to darbo eigos sklandžiai ir nustoja pakartoti duomenų įvedimą.
- Optimizuoti šaltiniai: Geresnio bendravimo ir laikymosi praktika gali pamatyti daugiau pacientų, nepridedant personalo to paties santykio.
AI ir darbo eigos automatizavimo vaidmuo pacientų komunikacijoje
Šiuolaikiniai skaitmeniniai įrankiai naudoja AI ir automatizavimą, kad pagerintų priežiūros komandas. Užuot tiesiog siųsdama automatinius skambučius, šios sistemos greitai analizuoja paciento pranešimus ir nusprendžia, kuriems reikia skubios pagalbos.
AI varoma trejetuko padeda pastebėti ankstyvuosius sveikatos problemų, psichinės sveikatos problemų ar vaisto šalutinio poveikio požymius. Pvz., Jei pacientas praneša su simptomais, AI patikrina rimtumą ir žymi skubius atvejus. Tai leidžia priežiūros komandoms greitai reaguoti ir vengti didesnių problemų.
PG ir psichinė sveikata yra naudinga. Tai randa ankstyvųjų įspėjamųjų ženklų, todėl pacientai gali būti nukreipti ir sekti. Tai padeda išvengti krizių ir apsilankymų ligoninėje.
Automatizavimas tvarko paprastas užduotis, tokias kaip susitikimų patvirtinimas ar keitimas ir švietimo pranešimų teikimas. Tai sumažina telefono laukimo laiką ir pagerina paciento patirtį.
Be to, AI įrankiai padeda išlaikyti tiksliai ir greitai įrašus. Tai sumažina dokumentus ir padeda sumažinti perdegimą nuo per daug administratoriaus darbo.
Realaus pasaulio naudojimas JAV sveikatos priežiūros nustatymuose
Sveikatos priežiūros praktika visoje JAV pradeda naudoti AI įrankius ir komunikacijos platformas. Šios sistemos padeda geriau valdyti lėtines ligas, prenatalinę priežiūrą ir psichinę sveikatą.
Tarptautiniai sistemos iš tokių sistemų kaip „Weltel“ gina JAV klinikas. Pvz., Diabetinės priežiūros paslaugų teikėjai gali pagerinti pacientus, gydančius automatizuotais pranešimais ir AI atranka, mažindami avarinius apsilankymus iki 33%.
Akušerijos klinikose buvo galima pamatyti, kad priešgimdžių apsilankymų skaičius padidėja 70%, pateikiant priminimus ir švietimo pranešimus, išsiųstus per šias platformas.
Vadovai, norintys sumažinti išlaidas ir pagerinti paciento laimę, gali pastebėti, kad investavimas į skaitmeninio fronto biuro įrankius atsiperka. Šios sistemos sumažina telefono laukimo laiką, sumažina praleistus vizitus ir padeda pacientams geriau prižiūrėti.
Atsakingai pasitelkia technologijas
Nors skaitmeninės priemonės suteikia daug privalumų, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai turi laikytis taisyklių dėl pacientų privatumo ir duomenų saugumo, pavyzdžiui, HIPAA JAV. Naudojant saugius standartus, tokius kaip FHIR, duomenys saugo, tuo pačiu leidžia sistemoms veikti kartu.
Pasirinkus platformas, kurios parodo aiškią duomenų politiką ir naudoja šifravimą, padeda išlaikyti paciento pasitikėjimą ir neleidžia teisinėms problemoms. Tai yra svarbi dalis nustatant, kurią technologiją naudoti.
Į pacientą orientuota skaitmeninė sveikatos integracija
Sėkmei skaitmeninės komunikacijos įrankiai turi atlikti ne tik automatizuotus užduotis. Jie turi gerai susisiekti su pacientais. Suteikdami pacientams pasirinkimą, kaip jie gauna pranešimus, pavyzdžiui, SMS, telefono skambučius ar pranešimus apie programą, jie labiau linkę naudoti sistemą.
Įrankiai taip pat turėtų pateikti paprastus atsakymus į bendrų sveikatos klausimų ir greitų atsakymų į paciento problemas. Tai padeda sukurti pasitikėjimą.
Sveikatos priežiūros darbuotojų mokymas yra svarbus. Jie turėtų išmokti padėti pacientams, ypač vyresniems suaugusiesiems ar tiems, kuriems nepatinka technologijos, naudokite šias platformas.
Apibendrinant poveikį
Skaitmeninės komunikacijos priemonės, naudojančios AI ir automatizavimą, siūlo sveikatos priežiūros darbuotojus JAV praktiniais būdais, kaip pagerinti pacientus, kurie seka priežiūros ir naudojimo paslaugas. Šios priemonės palengvina darbą, pagerina bendravimą ir padeda pacientams išlikti sveikesni, susiejant juos su teikėjais ne biurų vizituose.
Tokios platformos kaip „Weltel Health“ rodo aiškų lėtinių ligų, motinystės priežiūros ir psichinės sveikatos valdymo pagerėjimą, naudojant skaitmeninę komunikaciją, skirtą pacientų poreikiams. Kai naudojamos atsargiai ir atsakingai, šios sistemos gali padėti teikėjams pasiekti daugiau žmonių, geriau dirbti ir pagerinti pacientų patirtį.
Pacientų priežiūros ateitis apima skaitmeninius sprendimus, kurie supaprastintų veikimą priekyje ir palaiko bendravimą tarp pacientų ir priežiūros komandų. Klinikos, priimančios šiuos pokyčius, gali pasiūlyti greitesnę, lengviau ir geriau prižiūrėti pacientus visoje JAV.
Dažnai užduodami klausimai
Kas yra „Weltel Health“?
„Weltel Health“ yra pirmaujanti skaitmeninės sveikatos „SaaS“ platforma, orientuota į pacientų priežiūros gerinimą per skaitmeninius ryšius, AI varomuosius įžvalgas ir integruotą virtualią paramą.
Kaip „Weltel“ optimizuoja paciento bendravimą?
„Weltel“ optimizuoja pacientų bendravimą per AI varomąją triburą ir integruotas priemones, kurios pagerina priežiūros tęstinumą ir kokybę, supaprastinant pacientų tolesnius veiksmus ir valdymą.
Kokie yra „Weltel“ įgyvendinimo rezultatai?
„Weltel“ pasiekė reikšmingų rezultatų, tokių kaip 24% pagerėjimas ŽIV prilipimas, 70% padidėjo priešgimdymo priežiūra ir 33% sumažėjo 1 tipo diabeto ER vizituose.
Kaip „Weltel“ palaiko visuomenės sveikatos atsakymus?
„Weltel“ teikia skaitmeninius sprendimus visuomenės sveikatos ekstremalioms situacijoms, leidžiančioms efektyviai stebėti pacientus, stebėti atvejus ir tolesnius veiksmus, kad būtų galima paslėpti ligos plitimą ir laiku teikti priežiūrą.
Kokią psichinės sveikatos palaikymą siūlo „Weltel“?
„Weltel“ užfiksuoja ankstyvą perspėjimo apie psichinės sveikatos problemų požymius per AI varomąją tribūną, palengvindamas pažeidžiamų pacientų laiku priežiūra per skaitmeninius persiuntimo įrankius ir nuoseklų tolesnį veiksmą.
Kaip „Weltel“ pagerina teikėjų prieinamumą?
„Weltel“ leidžia sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams efektyviai bendrauti su pacientais, sutrumpinti laukimo laiką ir leisti tuo pačiu metu valdyti įvairias pacientų problemas, taip pagerindamas darbo eigą.
Kodėl „Weltel“ pasitiki pacientai ir teikėjai?
Weltel’o veiksmingumas didinant pacientų ryšius ir prieinamumą tapo patikima platforma tiek pacientams, tiek teikėjams daugiau nei 15 metų.
Kokią technologiją „Weltel“ naudoja sąveikumui?
„Weltel Health“ pasižymi saugiu, FHIR® pagrįstu sąveika, leidžiančia sklandžiai integruoti su esamomis sveikatos priežiūros sistemomis, sumažinant administracinę naštą.
Kokiuose regionuose šiuo metu naudojamas „Weltel“?
Weltel yra aktyviai naudojamas tokiuose regionuose kaip Ruanda ir Centrinė Afrika, ypač siekiant išspręsti sveikatos iššūkius, tokius kaip MPOX ir Marburgo viruso protrūkiai.
Kokia AI svarba „Weltel“ platformoje?
AI vaidina lemiamą vaidmenį „Weltel“ platformoje, palengvindama tribūną, analizuodama realaus laiko pacientų pranešimus ir pateikdamas įžvalgų, kurios pagerina pacientų bendravimą ir priežiūros teikimą.