Prasti duomenys trukdo AI viešosioms paslaugoms

Prasti duomenys trukdo dirbtiniam intelektui teikti viešąsias paslaugas


Pasak Rodolphe Malaguti, produktų strategija ir pertvarka Kongoje, blogos duomenų struktūros ir senosios sistemos kliudo AI potencialui pertvarkyti viešąsias paslaugas.

Mokesčių mokėtojų finansuojamos paslaugos JK, pradedant NHS ir baigiant vietinėmis tarybomis, praranda galimą 45 milijardų svarų per metus sutaupytą produktyvumą dėl didžiulės priklausomybės nuo pasenusių technologijų-tai yra figūra, lygi bendrai taikyti kiekvieną pradinę mokyklą. šalis metams.

Šią savaitę paskelbtoje ataskaitoje pabrėžiama, kaip beveik pusė viešųjų paslaugų vis dar nėra prieinama internete. Tai verčia Didžiosios Britanijos piliečius užsiimti daug laiko reikalaujančiais ir varginančiais procesais, tokiais kaip kreipimasis į asmeniškai, ilgą laiką laukiantį laiką ar keliaudami po miestus į Tarybos biurus. Viešojo sektoriaus darbuotojams panašiai trukdo neveiksmingumas, pavyzdžiui, sijoti per fizinių laiškų kalnus, kurie sulėtina reagavimo laiką ir palieka piliečius, kad galėtų pakenkti vyriausybės biurokratijai.

„Kaip parodė ši ataskaita, akivaizdžiai yra atotrūkis tarp to, ką vyriausybė ir viešosios įstaigos ketina pasiekti savo skaitmeniniais projektais, ir to, ką jie iš tikrųjų pateikia“, – aiškino Malaguti. „Viešasis sektorius vis dar labai priklauso nuo senų sistemų ir aiškiai stengėsi spręsti esamas blogas duomenų struktūras ir neveiksmingumą visuose pagrindiniuose skyriuose. Be abejo, tai turėjo aiškų poveikį sprendimų priėmimui ir trukdė pažeidžiamiems piliečiams gyvybiškai svarbios paslaugos. “

Kovos išlieka net giliai asmeniniuose ir kritiniuose scenarijuose. Pavyzdžiui, dabartinis mirties registravimo procesas vis dar reikalauja fizinio buvimo, reikalaudamas sielvartaujančių asmenų valdyti sudėtingą biurokratiją, tuo pačiu liūdėdamas prarasti mylimąjį. Kiti pasenę procesai be reikalo apsunkina mažąsias įmones – vienas ryškus pavyzdys yra poreikis paskelbti pranešimus vietiniuose laikraščiuose tiesiog įsigyti sunkvežimio licencijos, sukurti tolesnį vėlavimą ir trukdyti ekonomikos augimui.

Departamentų koordinavimo trūkumas sustiprina šiuos iššūkius. Kai kuriais atvejais vyriausybės įstaigos naudoja daugiau nei 500 popierinių procesų, paliekant sistemas suskaidytos ir neveiksmingos. Pažeidžiami asmenys neproporcingai kenčia dėl šios atskirtos sistemos. Pavyzdžiui, pacientams, turintiems ilgalaikės sveikatos sutrikimų, galima priversti bendrauti su iki 40 skirtingų paslaugų, pakartojantys tą pačią informaciją, kaip ir departamentai, kelis kartus nesidalina duomenimis.

„Iššūkis yra tas, kad vyriausybės vadovai anksčiau daugiausia dėmesio skyrė technologijoms ir internetinei sąveikai, pridėdami sluoksnių į paslaugas, tuo pačiu vis dar pasikliaudami senais duomenimis ir senosiomis sistemomis – tai galiausiai lėmė neefektyvumą visuose skyriuose“, – pridūrė Malaguti.

„Paprasčiau tariant, jie nesugebėjo išspręsti esamų problemų ar supaprastinti savo kasdienes operacijas. Labai svarbu, kad duomenys būtų lengviau prieinami ir lengvai dalijami tarp departamentų, ypač jei vadovai tikisi panaudoti naujas technologijas, tokias kaip AI, kad galėtų analizuoti šiuos duomenis ir skatinti geresnius rezultatus ar priimti strateginius sprendimus visam viešajam sektoriui. “

Senėjimo infrastruktūra: didelės išlaidos ir saugumo rizika

Ataskaitoje pabrėžiama, kad senėjimo infrastruktūra yra didelė finansinė ir veiklos kaina. Daugiau nei keturi iš keturių skaitmeninių sistemų, naudojamų visoje JK centrinėje vyriausybėje, yra pasenusios, kai kai kuriuose departamentuose šis skaičius padidėjo iki 70 procentų. „Legacy Systems“ priežiūros išlaidos yra žymiai didesnės, iki trijų iki keturių kartų daugiau, palyginti su atnaujinama technologija.

Be to, vis daugiau šių pasenusių sistemų dabar yra klasifikuojamos kaip „raudonos reitingo“ patikimumo ir kibernetinio saugumo rizikai. Nerimą kelia tai, kad NHS Anglija vien pernai patyrė 123 kritinių paslaugų nutraukimus. Šie nutraukimai dažnai reiškė praleistus susitikimus ir priverstinius sveikatos priežiūros darbuotojus, kad jie galėtų naudoti popierines sistemas, todėl pacientams sunkiau gauti priežiūrą, kai jiems to labiausiai reikėjo.

Malaguti pabrėžia, kad tokių iššūkių sprendimas neapsiriboja tik technologijų atnaujinimu.

„Didžiausias dėmesys turėtų būti skiriamas duomenų struktūros, kokybės ir savalaikiškumo gerinimui. Prieš įgyvendinant šias technologijas, visos sistemos, duomenys ir darbo eigos turi būti tinkamai struktūrizuotos ir visiškai optimizuotos. Viešojo sektoriaus vadovai turėtų siekti nustatyti aiškius išmatuojamus tikslus, nes jie ir toliau gerina paslaugų teikimo ir pagrindinio misijos poveikį. “

Pertvarkyti viešąsias paslaugas

Reaguodamas į šiuos iššūkius, technologijos sekretorius Peteris Kyle’as skelbia apie ambicingą viešojo sektoriaus technologijos kapitalinį remontą, kad būtų įtraukta į modernesnę, efektyvesnę ir prieinamą sistemą. Pabrėžiant AI, skaitmeninių priemonių ir „sveiko proto“ naudojimą, tikslas yra reformuoti viešųjų paslaugų projektavimo ir teikimo paslaugas – transliuojamos operacijos visose vietos valdžios, NHS ir kitose kritiniuose skyriuose.

Priemonių paketas, žinomas kaip „Humphrey“, pavadintas išgalvoto Whitehallo pareigūno vardu populiarioje BBC dramoje „Taip, ministras“, netrukus bus prieinamas visiems valstybės tarnautojams, o šiandien bus galima įsigyti.

Humphrey apima:

  • Pasitarkite: Išanalizuoja tūkstančius atsakymų, gautų per vyriausybės konsultacijas per kelias valandas, pristatant politikos formuotojus ir ekspertus, turinčius interaktyvių prietaisų skydelių, kad būtų galima tiesiogiai ištirti viešus atsiliepimus.
  • Parlex: Įrankis, leidžiantis politikos formuotojams ieškoti ir analizuoti dešimtmečius trukusių parlamentinių diskusijų, padedant jiems patobulinti savo mąstymą ir efektyviau valdyti vekselius per „Commons“ ir „Lords“.
  • Minutė: Saugi AI transkripcijos paslauga, sukurianti tinkamus susitikimų santraukas tokiais formatais, kurių reikia valstybės tarnautojams. Šiuo metu jį naudoja keli centriniai departamentai susitikimuose su ministrais ir vyksta teismo procesai su vietos tarybomis.
  • „Redbox“: Generacinis AI įrankis, pritaikytas padėti valstybės tarnautojams atlikti kasdienes užduotis, tokias kaip apibendrinimas politika ir instruktažų paruošimas.
  • Leksas: Priemonė, skirta paremti pareigūnams tiriant įstatymus, pateikiant atitinkamų teisės aktų analizę ir santraukas konkrečioms, sudėtingoms problemoms.

Naujos priemonės ir pakeitimai padės išspręsti ataskaitoje išryškintą neveiksmingumą, tuo pačiu sutaupant ilgalaikes išlaidas. Sumažinus administracinių užduočių naštą, reformose siekiama leisti valstybės tarnautojams, tokiems kaip gydytojai ir slaugytojai, leisti daugiau laiko praleisti žmonėms, kuriems jie tarnauja. Verslui tai gali reikšti greitesnius būtiniausių licencijų ir leidimų patvirtinimus, padidinti ekonomikos augimą ir naujoves.

„Būsimos vyriausybės reformos ir politikos atnaujinimai, kai tikimasi, kad ji įgyvendins savo„ AI galimybių veiksmų planą “(be abejo, sieks pagreitinti procesus“, – sakė A. Malaguti. „Viešojo sektoriaus lyderiai turi būti strategiškesni savo investicijoms ir kreiptis į šiuos projektus vienodais vadovais, palaipsniui įgyvendindama programą, atsižvelgiant į kiekvieną jų veiklos etapą.“

Šią didelę transformaciją taip pat bus naudingas išplėstas vyriausybės skaitmeninės tarnybos (GDS) vaidmuo. Planuojamos priemonės apima GDS naudojimą, siekiant nustatyti kibernetinio saugumo pažeidžiamumą viešojo sektoriaus sistemose, kurias galėtų išnaudoti įsilaužėliai, suteikiant galimybę paslaugoms būti tvirtesnėms ir saugesnėms. Tokios reformos yra labai svarbios siekiant apsaugoti piliečius, ypač didėjant priklausomybei nuo skaitmeninių sprendimų.

Platesnis šių reformų tikslas yra modernizuoti JK viešąsias paslaugas, kad būtų galima atspindėti patogumą ir efektyvumą, kurio reikalaujama skaitmeniniame pasaulyje. Naudodama tokias technologijas kaip AI, vyriausybė tikisi greičiau ir intuityviau bendrauti su viešosiomis paslaugomis, tuo pačiu taupant milijardus mokesčių mokėtojams ilgainiui.

Kadangi technologijos keičia paslaugų teikimo ateitį, vadovai turi užtikrinti, kad jos išsamiai spręs pagrindines neveiksmingumo priežastis – pirmiausia seną duomenų infrastruktūrą ir suskaidytą darbo eigą. Tik tada technologiniai sprendimai, nesvarbu, ar AI, ar kitaip, gali išnaudoti visas savo galimybes padedant paslaugoms suteikti visuomenei.

(Claudio Schwarz nuotrauka)

Taip pat žiūrėkite: „Biden“ vykdomasis įsakymas nukreiptas į AI duomenų centrų energijos poreikius

Norite sužinoti daugiau apie AI ir didelius duomenis iš pramonės lyderių? Peržiūrėkite AI ir „Big Data Expo“, vykstančią Amsterdame, Kalifornijoje ir Londone. Išsamus renginys yra kartu su kitais pirmaujančiais renginiais, įskaitant intelektualią automatizavimo konferenciją, „BlockX“, „Skaitmeninės transformacijos savaitės“ ir „Cyber ​​Security & Cloud Expo“.

Naršykite kitus būsimus „Enterprise Technology“ renginius ir internetinius seminarus, kuriuos maitina „TechForge“ čia.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -