Kodėl „Pharma“, „Medicinos prietaisai“ ir „DTX“ įmonės investuoja į telemediciną?

Į „Telehealth“ investuojančios farmacijos, medicinos prietaisų ir skaitmeninės terapijos kompanijos išaugo. „Upscripthealth“ yra viena telemedicinos technologijų ir paslaugų organizacija, kuri aptarnauja šias įmones.
„Upscripthealth“ turi daugiau nei 100 šių pasiūlymų savo vamzdyne, pranešė Peteris Axas, „Virtual Care Company“ įkūrėjas ir generalinis direktorius. Daugelis jau gyvena, įskaitant „Pfizer“, „Dexcom“, „Axena Health“, „Spark Biomedical“ ir „Lucid Diagnostics“. Tai veikia su šiomis farmacijos, medicinos prietaisų ir skaitmeninių terapijos įmonėmis, kad padėtų žmonėms gauti gydymą per telemediciną.
Kalbėjomės su AX, kad aptartume veiksnius, skatinančius daugiau vaistinių ir medicinos prietaisų kompanijų, kad investuotume į nuotolinį sveikatą, Kaip nuotolinė sveikata padeda vaistininkams pagerinti prieigą prie retos ir sudėtingos ligos priežiūros, kaip atrodo ateitis, kai vaistinės padeda nuotolinei sveikatai ir kaip dirbtinis intelektas skatina nuotolinės sveikatos, kai reikia suasmeninti gydymo planus, stebėti pacientų progresą ir nustatyti galimas medicinines problemas .
Q. Kokie veiksniai skatina daugiau vaistinių ir medicinos prietaisų įmonių investuoti į nuotolinę sveikatą?
A. Sumažėjimą, kurį mes matome investicijose į nuotolinę medžiagą, pirmiausia lemia poreikis spręsti pagrindines prieigos kliūtis mūsų sveikatos priežiūros sistemoje. Pacientai dažnai susiduria su savaičių laukimo laiku ir ribotai teikėjų prieinamumu, ypač vaistinių dykumose.
Kritiniai administraciniai iššūkiai, tokie kaip išankstinio leidimo procesai, taip pat dažnai sukuria aprėpties problemas tradicinėse sveikatos priežiūros įstaigose, kurias nuotolinės sveikatos platformos gali efektyviai supaprastinti. „Telehealth Systems“ taip pat yra lengviau prieinamos tolesnėms priežiūroms, nes dėl laiko apribojimų dažnai sunku valdyti atliekant plytų ir skiedinio praktiką.
Mes matėme, kaip nuotolinė sveikata išsamiai sprendžia šiuos iššūkius, padarydama sveikatos priežiūros paslaugas prieinamesnes Tradicinių skausmo taškų pašalinimas sveikatos priežiūros sistemoje.
Q. Kaip nuotolinė sveikata padeda vaistingiems pagerinti prieigą prie retų ir sudėtingų ligų priežiūros?
A. Matėme, kad nuotolinės sveikatos galimybės dramatiškai vystosi nuo to, kad skiriama palyginti paprasti vaistai iki dabar palaikančių sudėtingų ir retų ligų gydymo būdų. Mūsų naujausia partnerystė su „Esoguard“ siūlo stemplės vėžio patikrinimą rodo šią raidą, suteikdama galimybę gydytojams nuotoliniu būdu įvertinti rizikos veiksnius, išrašyti bandymus ir pateikti rezultatus per mūsų skaitmeninę platformą.
Be to, mūsų bendradarbiavimas su „Vive Health“ vitrinomis Kaip nuotolinė sveikata gali revoliucionizuoti gydymo pristatymą, leisdamas pacientams atlikti kraujo tyrimus su neatidėliotinais rezultatais ir organizuoti injekcijas alternatyvios priežiūros vietose. Šios naujovės yra tik nepaprasto nuotolinio nuotolinio potencialo pradžia teikiant tiesioginę ir paciento priežiūrą retų ir sudėtingų ligų.
Q. Kaip atrodo ateitis, kai vaistinės, kurioms padeda nuotolinės sveikatos?
A. „Telehealth“ padedamų vaistinių sudėčių ateitis žada reikšmingą pažadą. Nuotolinė sveikata gali išplėsti prieigą prie sudėtinių vaistų, ypač pacientams atokiose vietose. Tai taip pat gali palengvinti dažnesnę ir individualizuotą paciento ir gydytojų sąveiką, todėl pagerėja vaistų valdymas ir laikymasis.
Tačiau ši integracija reikalauja atidžiai apsvarstyti. Svarbiausia, kad pacientų sauga yra svarbiausia, todėl reikia patikimų kokybės kontrolės priemonių sudėti vaistinėse ir užtikrinti, kad nuotolinės sveikatos platformos palengvintų išsamius pacientų vertinimus ir nuolatinį bendravimą.
Q. Kaip dirbtinis intelektas skatina nuotolinį sveikatą, kai reikia suasmeninti gydymo planus, stebėti paciento pažangą ir nustatyti galimas medicinines problemas?
A. Mes strategiškai įgyvendiname AI, kad galėtume patobulinti savo nuotolinės sveikatos paslaugas keliuose paciento kelionės sąlyčio taškuose. Šiuo metu mes naudojame AI fone, norėdami optimizuoti pacientams pateiktus klausimynus, kai jie patenka į platformą.
Juos tradiciškai ruošia tik gydytojai, tačiau dabar mes naudojame AI, kad parengtume vartotojui patogesnius klausimus, kuriuos tada peržiūri mūsų medicinos specialistai, užtikrindami tiek prieinamumą, tiek klinikinį tikslumą. Mes taip pat naudojame AI savo platformos pokalbių programose ir skaitmeninėse sąsajose, todėl pacientų sąveika tampa intuityvesnė ir reaguojanti, kartu supaprastindami mūsų platformos kūrimo procesus.
Žvelgdami į ateitį, mes įsivaizduojame išplėsti AI programas, skirtas analizuoti gyventojų sveikatos duomenis ir demografinius modelius, leidžiančius mums numatyti individualius pacientų poreikius per ilgesnį laiką.
Šis nuspėjamasis galimybes galėtų padėti mums numatyti ir pasiruošti paciento sveikatos priežiūros reikalavimams per ateinantį jų gyvenimo dešimtmetį, galiausiai teikiant labiau suasmenintą ir aktyvesnę priežiūrą per mūsų „Telehealth“ platformą.
Stebėkite Billo hitą „LinkedIn“: Bill Siwicki
Siųskite jam el. Laišką: bsiwicki@himss.org
„Healthcare It News“ yra HIMSS žiniasklaidos leidinys