Maksimaliai padidinkite savo dabartines technologijų investicijas su generatyvine AI
© 2025 Himss. Visos teisės saugomos.

Remiantis Amerikos ligoninių asociacijos tyrimais, augantys darbo krūviai ir administracinės užduotys yra pagrindiniai klinikų perdegimo dalyviai. „ServiceNow“ generatyvinis dirbtinis intelektas (Genai) supaprastina darbo eigas, kad padėtų sveikatos priežiūros organizacijoms (HCO) spręsti šias problemas ir panaudoti savo esamas EMR sistemas, kad pagerintų pacientų ir personalo patirtį. Šiame „ServiceNow“ straipsnyje pateikiami svarbiausi ServiceNow’s HIMSS24 pristatymo „Sprendimų priėmimo per genai“ akcentai.
Sužinokite, kaip „ServiceNow“ genai yra naudingi HCOS:
- Sumažinti administracinius darbo krūvius, kad gydytojams būtų suteikta daugiau laiko su pacientais
- Pagreitinant atvejo apibendrinimą ir rekomenduojant patobulinti procesą
- Paprasti užduotys
Remia:
Pagerinti sprendimų priėmimą ir supaprastinti vidinius procesus