Štai kaip efektyviai įdiegti pokalbio AI sveikatos priežiūros srityje
Štai kaip efektyviai įdiegti pokalbio AI sveikatos priežiūros srityje
© 2024 HIMSS. Visos teisės saugomos.
Pokalbio dirbtinio intelekto (AI) pažadas ir potencialas, siekiant padidinti veiklos efektyvumą ir pagerinti pacientų rezultatus, yra realus, tačiau AI nėra atsakymas į kiekvieną sveikatos priežiūros organizacijų iššūkį. Nors pacientai, gydytojai ir darbuotojai gali gauti naudos iš pokalbio AI sprendimų, suprasti, kada naudoti AI, yra taip pat svarbu, kaip suprasti jo technines galimybes. Šioje baltojoje knygoje žymūs asmenys dalijasi įžvalgomis apie pokalbio AI diegimą sveikatos priežiūros srityje.
Sužinokite geriausią pokalbio AI naudojimo praktiką, įskaitant:
- Nukreipkite į konkrečią AI įrankio problemą, kad veiksmingiau suderintumėte suinteresuotąsias šalis ir pasiektumėte norimą rezultatą
- Prašykite ir įtraukite suinteresuotųjų šalių indėlį, kad pagerintumėte AI įrankio dizainą ir funkcionalumą, taip pat padidintumėte pirkimo rodiklius
- Leiskite dirbtiniam intelektui atlikti įprastas administracines užduotis, pvz., susitikimų planavimą, atsiskaitymo užklausas ir dokumentus, kad gydytojai ir personalas galėtų sutelkti dėmesį į ryšių su pacientais kūrimą
Rėmėja: