Kongresas išleidžia AI politikos projektą
Dvidešimt keturi Kongreso nariai trečiadienį paskelbė savo ataskaitą apie savo darbą kuriant JAV atsakingo dirbtinio intelekto naujovių viziją, kuri numato tinkamus apsauginius turėklus, apsaugančius nuo esamų ir kylančių grėsmių.
Pateikę 66 pagrindines išvadas, įstatymų leidėjai pasiūlė 89 rekomendacijas sukurti „rūpestingai suplanuotą, patvarią politikos sistemą“, pagrįstą požiūriu, kuris, jų teigimu, subalansuoja naujoves, bet gali apsaugoti Amerikos piliečius nuo galimos žalos, kai plačiai taikomas dirbtinis intelektas.
Toli gražu ne paskutinis Kongreso žodis AI klausimais, o įstatymų leidėjai teigė, kad jų išvados ir rekomendacijos turėtų būti laikomos įrankiu, leidžiančiu nustatyti ir įvertinti būsimus AI politikos pasiūlymus.
„Neprotinga tikėtis, kad Kongresas šiais metais priims teisės aktus, kurie galėtų būti paskutinis jo žodis dėl dirbtinio intelekto politikos“, – sakoma įstatymų leidėjų pranešime.
Vietoj to, Kongresas turėtų priimti „judrų požiūrį, leidžiantį mums tinkamai reaguoti tikslingai, pasiekiamu būdu, kuris būtų naudingas visais turimais įrodymais ir įžvalgomis“.
Įstatymų leidėjai turi ir toliau mokytis apie dirbtinį intelektą, kad „reguliariai vertintų jos politikos veiksmingumą ir atnaujintų ją, kai DI technologijos ir jų poveikis vystosi“, jei Jungtinės Valstijos ketina vadovauti dirbtinio intelekto plėtrai ir kurti pasaulinę DI viešosios politikos viziją, sakė jie. naujajame projekte.
AI darbo grupę, kuri pradėjo veikti vasario mėn., sudaro 12 respublikonų ir 12 demokratų, vadovaujamų pirmininkų Jay Obernolte (Kalifornija) ir Tedo Lieu (Kalifornija). Įstatymų leidėjai 253 puslapių ataskaitoje teigė, kad jie reguliariai rinkdavosi informacijos apie AI klausimus iš daugiau nei 100 pramonės, vyriausybės, pilietinės visuomenės ir akademinės bendruomenės srities ekspertų.
Pagrindiniai politikos tikslai yra nustatyti DI problemos naujumą, skatinti dirbtinio intelekto naujoves, apsaugoti nuo AI rizikos ir žalos, suteikti vyriausybei DI, patvirtinti sektorinės reguliavimo struktūros naudojimą, laikytis laipsniško požiūrio ir išlaikyti žmones DI politikos centre. prie ataskaitos.
Jame pateikiamos rekomendacijos, kaip vyriausybės naudoti dirbtinį intelektą; federalinė pirmumo teisė į valstybės teisę; duomenų privatumas; nacionalinis saugumas; tyrimai, plėtra ir standartai; pilietinės teisės ir pilietinės laisvės; švietimas ir darbo jėga; intelektinė nuosavybė; turinio autentiškumas atvirose ir uždarose AI sistemose; energijos suvartojimas ir tinklo patikimumas; ir smulkaus verslo bei specifinių sektorių – žemės ūkio, sveikatos apsaugos ir finansinių paslaugų.
Įstatymų leidėjai taip pat teigė, kad palaiko konkrečiam sektoriui taikomas politikos kryptis, skirtas lanksčiam ir koncentruotam požiūriui į AI politiką ir federalinėse agentūrose bei kitose vyriausybės dalyse panaudoti konkrečiam sektoriui būdingą reguliavimo patirtį, kad pasinaudotų turima galia reaguoti į AI naudojimą savo srityse.
„Tai leistų labiau informuotai ir efektyviau bendradarbiauti tarp federalinių agentūrų ir subjektų, naudojančių AI“, – sakė įstatymų leidėjai. „Agentūros žinios ir toliau turėtų būti sutelktos ten, kur jos gali būti veiksmingiausios.
Jie ne tik remia sektorių pagrįstą AI reguliavimą, bet ir ragina didinti federalines investicijas į mokslinius tyrimus, kurie įgalina dirbtinio intelekto aparatinės įrangos, algoritmų efektyvumo, energijos technologijų plėtros ir energetikos infrastruktūros naujoves.
Teisės aktų leidėjai teigė, kad reguliavimo institucijoms taip pat būtų naudinga pasinaudoti federaline DI išteklių saugykla, pvz., dirbtiniu intelektu paruoštais duomenimis ir kompiuterine įranga. Taigi jie pareiškė, kad toliau investuoja į federalinius tyrimus ir plėtrą.
„Kongresas turės tęsti federalines MTTP pastangas, remdamas dirbtinio intelekto vertinimus ir sustiprindamas JAV standartizacijos pastangas dirbtiniam intelektui“, – sakė įstatymų leidėjai.
Siekdami apsaugoti pilietines teises, įstatymų leidėjai rekomendavo suteikti sektoriaus reguliavimo institucijoms „įrankius ir patirtį, skirtą spręsti su dirbtiniu intelektu susijusius pavojus jų srityse“.
Sveikatos priežiūros sektoriuje jie pripažino, kad dirbtinio intelekto technologijos gali pagerinti įvairius sveikatos priežiūros tyrimų, diagnostikos ir priežiūros teikimo aspektus.
„DI gali greitai analizuoti didelius duomenų rinkinius, pagerinti diagnostikos tikslumą, supaprastinti operacijas ir automatizuoti įprastas užduotis – visa tai gali pagerinti gydymo efektyvumą ir veiksmingumą bei sumažinti sveikatos priežiūros specialistų naštą, atlaisvindama daugiau laiko pacientų priežiūrai“, Dvipartinė AI darbo grupė sakė.
Tačiau nuolatinis dirbtinio intelekto galimybių raida ir integracija į svarbias sveikatos sistemas taip pat iškėlė naujų politikos problemų, įspėjo jie.
„Kai kurie iš svarbiausių iššūkių yra susiję su duomenų prieinamumu ir kokybe, neišsamiais arba netiksliais atsakymais, neindividualizuotomis rekomendacijomis, sprendimų skaidrumu, duomenų privatumu ir kibernetiniu saugumu, esamų sistemų ir dirbtinio intelekto sąveika, atsakomybe už AI modelių padarytas ar įgalintas klaidas ir šališkus sprendimus. – šių modelių kūrimas ir diegimas taip, kad būtų skatinama finansinė nauda, palyginti su pacientų priežiūra ir saugumu“, – sakė jie.
Pagrindinės jų išvados sveikatos priežiūros sektoriuje yra šios:
- AI naudojimas sveikatos priežiūros srityje gali sumažinti administracinę naštą ir pagreitinti vaistų kūrimą bei klinikinę diagnozę.
- Visur esančių vienodų medicininių duomenų ir algoritmų standartų trūkumas trukdo sistemos sąveikai ir dalijimuisi duomenimis.
Jų rekomendacijos sveikatos priežiūros sektoriui yra šios:
- Skatinti praktiką, reikalingą siekiant užtikrinti, kad dirbtinis intelektas sveikatos priežiūros srityje būtų saugus, skaidrus ir veiksmingas.
- Tvirtai remti su AI susijusius sveikatos priežiūros tyrimus.
- Sukurkite paskatas ir gaires, kad paskatintumėte dirbtinio intelekto technologijų rizikos valdymą sveikatos priežiūros srityje įvairiomis diegimo sąlygomis, kad būtų remiamas dirbtinio intelekto pritaikymas ir gerinamas privatumas, padidintas saugumas ir išvengta skirtingų sveikatos pasekmių.
- Remti atsakomybės, susijusios su dirbtiniu intelektu, standartų kūrimą.
- Palaikykite tinkamus mokėjimo mechanizmus, neslopindami naujovių.
Dviejų partijų kongreso planas dėl AI taip pat apima daugybę išteklių, įskaitant išsamią federalinių mokslinių tyrimų ir plėtros pastangų AI srityje apžvalgą, Atstovų Rūmų AI darbo grupės sąrašą, skatinantį įstatymų leidėjus ir būsimus kongresus toliau tirti 15 galimybių ir iššūkių, susijusių su DI. , ir AI pritaikymo ir naudojimo įvairiuose sveikatos priežiūros būduose apžvalga.
Kadangi sparti pažanga gali pakeisti ekonomiką ir nacionalinį saugumą, Kongreso lyderiai sukūrė darbo grupę politikos planui sukurti.
„Sukurti dvišalę AI pritaikymo, inovacijų ir valdymo viziją nėra lengva užduotis, bet būtina, nes žiūrime į AI ateitį ir užtikriname, kad amerikiečiai pamatytų tikrą šios technologijos naudą“, – šią savaitę išplatintame pareiškime sakė Atstovų Rūmų pirmininkas Mike’as Johnsonas. .
„Dvipartinės dirbtinio intelekto darbo grupės nariai per pastaruosius metus sunkiai dirbo rengdami ataskaitą, kuri yra rimta, blaivi ir esminė“, – pridūrė demokratų lyderis Hakeemas Jeffriesas. „Mane padrąsina parengtas pranešimas ir tikiuosi, kad jis bus naudingas, kad būtų galima žengti į priekį apgalvotiems teisėkūros veiksmams.
Andrea Fox yra „Healthcare IT News“ vyresnioji redaktorė.
El. paštas: afox@himss.org
„Healthcare IT News“ yra HIMSS žiniasklaidos leidinys.