Išmanieji kambariai nėra paplitę, tačiau dėl jų privalumų jie netrukus gali tapti tokiais

Išmanieji kambariai nėra paplitę, tačiau dėl jų privalumų jie netrukus


Atėjo laikas išmanyti išmaniąsias ligoninių patalpas, nes jų siūloma finansinė ir klinikinė IG gali būti reikšminga.

Protingas kambarys yra naujoviška koncepcija – sveikatos priežiūros aplinka, kuri pagerina pacientų priežiūrą ir supaprastina klinikines darbo eigas. Idėja išsivystė nuo pagrindinių rankinių įrankių, tokių kaip lentos ir lipnūs lapeliai, iki labiau susietos sistemos su skaitmeniniais įrankiais, kurie palaiko pacientų priežiūrą.

Išmaniajame kambaryje skaitmeninės lentos, interaktyvūs ekranai ir durų iškabos teikia realaus laiko duomenis pacientams, šeimoms ir klinikų komandoms. Šios priemonės jungiasi su ligoninės elektroniniais sveikatos įrašais ir kitomis į pacientą orientuotomis sistemomis, todėl reikiami duomenys tinkamus žmones pasiekia reikiamu momentu.

Pacientai mato išsamią informaciją apie savo priežiūros planus, o tai palengvina jų gebėjimą aktyviai dalyvauti savo sveikatos kelyje. Šis metodas padidina pasitenkinimą ir palaiko geresnį sveikatos valdymą po išrašymo, todėl gali sumažėti readmisija ir pagerėti ilgalaikiai rezultatai.

Ši technologija gali pagerinti klinikinį efektyvumą automatizuojant įprastas užduotis ir sumažinant administracinius reikalavimus slaugytojams. Integracija su ESI gali padėti priežiūros komandoms sutelkti dėmesį į pacientų priežiūrą, o ne į dokumentų tvarkymą. Skaitmeninės lentos ir skaitmeniniai durų ženklai suteikia prieigą prie realiojo laiko sveikatos informacijos ir įspėjimų, kurie gali pagerinti pacientų, šeimų ir paslaugų teikėjų priežiūros koordinavimą.

Jeffas Fallonas yra išmaniųjų kambarių ligoninių technologijų įmonės „Vibe Health by eVideon“ pirmininkas ir generalinis direktorius. Jo patirtis išmaniųjų kambarių srityje yra gili, ypač vaikų ir VA ligoninėse. Kalbėjomės su Fallonu, kad gautume jo įžvalgų apie VA palaikymą ir vaikų priežiūros gerinimą naudojant išmaniųjų kambarių technologiją.

K. Kaip išmaniųjų kambarių technologija suteikia galimybę konkrečioms pacientų grupėms, pvz., veteranams ir vaikams?

A. Išmaniojo kambario technologija yra pritaikoma ir lengvai konfigūruojama, kad atitiktų specifinius įvairių pacientų grupių poreikius. Išmaniosiose ligoninių patalpose naudojamos pažangios technologijos, užtikrinančios labai individualizuotą ryšį, atkurti autonomiją ir nepriklausomybę bei humanizuoti stacionarinio gydymo patirtį. Veteranų patalpose išmaniųjų kambarių technologija leidžia veteranams kontroliuoti įvairius savo viešnagės aspektus.

Pavyzdžiui, jie gali skaitmeniniu būdu užsisakyti maistą, naudoti pagalbinius įrenginius televizoriui valdyti, žiūrėti pritaikytą mokomąjį turinį ir pasiekti VA specifinius ryšius. Vaikų priežiūros srityje įdiegėme išmaniųjų kambarių sistemas su vartotojo sąsaja, kuri yra specialiai sukurta vaikams ir jų šeimoms.

Vaikų išmanieji televizoriai ir skaitmeninės lentos gali turėti interaktyvių funkcijų, pvz papildytos realybės žaidimai, muzika ir vaikų švietimas, siekiant sukurti raminančią ir gydančią aplinką vaikams ir jų artimiesiems.

K. Kokie pacientų pasitenkinimo patobulinimai buvo pastebėti naudojant išmaniojo kambario technologiją?

A. Aplinka, kurioje pacientai jaučiasi informuoti, turi galių ir kontroliuoja savo priežiūrą, užtikrina didesnį pasitenkinimą ir geresnius rezultatus.

Pavyzdžiui, mokomojo vaizdo įrašo užbaigimo rodiklis. Televizijos sistema padeda ligoninėms pasiekti mokomųjų vaizdo įrašų užbaigimo rodiklius, viršijančius pramonės standartus.

Kitas pavyzdys – aktyvesnis dalyvavimas priežiūros plane. Kai pacientams suteikiama autonomija kontroliuoti savo aplinką ir priemonės, skatinančios jų dalyvavimą priežiūros plane, jie klesti. Viena ligoninė pranešė, kad dėl interaktyvaus žaidimų elemento skaitmeninėje lentoje pacientų kasdienis mobilumas pagerėjo nuo 51 % iki 73 %.

Be to, pagerėjo pacientų bendravimas. Pacientai, kurie realiuoju laiku turi prieigą prie savo sveikatos informacijos naudodami įrankius, pvz., skaitmeninę lentą, jaučia didesnį komfortą ir pasitenkinimą. Skubios pagalbos skyriuje viena klientų ligoninė pranešė, kad 70 % pacientų teigė, kad skaitmeninė lenta teigiamai pagerino jų supratimą apie tai, kas vyksta jų buvimo metu.

Kita klientų ligoninė pranešė, kad padidėjo jų „Press Ganey“ ligoninės įvertinimas, ypač 9 % padidėjimas pagal „paaiškinkite naujų vaistų šalutinį poveikį“ ir 18 % už „paaiškinkite naujų vaistų paskirtį“.

K. Kaip ši technologija sumažina slaugos personalo darbo krūvį?

A. Išmaniojo kambario technologija sumažina administracinį krūvį slaugytojams, todėl jos išlaisvina dėmesį į tiesioginę pacientų priežiūrą.

Išmanieji kambariai pašalina pasikartojančias ir perteklines slaugytojų užduotis, tokias kaip sauso ištrynimo lentų atnaujinimas arba magnetų, kuriuos būtų galima įdėti už pacientų kambario ribų, paieška. Viena klientų ligoninė pranešė, kad į ESI integruotos skaitmeninės lentos sutaupė slaugytojai vidutiniškai 30 minučių per pamainą. Šis papildomas laikas leidžia slaugytojams užmegzti prasmingesnius ryšius su pacientais, daugiau dėmesio skirti tiesioginei pacientų priežiūrai ir dirbti pagal savo klinikinę licenciją.

Kai pacientams suteikiama galimybė patiems susitvarkyti su savo neklinikiniais poreikiais, pvz., reguliuoti kambario temperatūrą ar užsisakyti savo maistą, slaugytojai gali ir toliau sutelkti dėmesį į klinikinę priežiūrą. Daugelis mūsų ligoninės klientų naudojasi „Paslaugų užklausos“ funkcijomis televizoriuose ir planšetiniuose kompiuteriuose, kurios leidžia pacientams ir (arba) jų šeimoms prašyti prekių ar paslaugų iš tokių skyrių kaip maitinimo ir maitinimo, aplinkosaugos paslaugų, atvejų valdymo, kapeliono, dovanų parduotuvės ir kt. .

Panaikinus šias neklinikines slaugytojų funkcijas, supaprastinama klinikinė darbo eiga ir sumažėja slaugytojų našta.

Išmaniojo kambario technologija sprendžia svarbias problemas darbo jėgos iššūkiai sveikatos priežiūros srityje. Kadangi daugelis slaugytojų palieka darbo jėgą, ligoninėms tapo labai svarbu naudoti technologijas, kurios modernizuoja priežiūros aplinką ir suteikia gydytojams ir personalui naudingesnę darbo vietą.

Neklinikinių pareigų automatizavimas yra vienas iš būdų, kaip darbuotojai gali daugiau dėmesio skirti pacientų priežiūrai, o tai padidina pasitenkinimą darbu ir sumažina perdegimą. Į EHR integruotos sistemos taip pat pagerina ryšį realiuoju laiku, o tai leidžia efektyviai bendradarbiauti priežiūros komandoms ir skatina saugos bei didelio patikimumo kultūrą. Šios išmokos palaiko darbuotojų moralę ir slaugytojų talentą.

Kl. Kaip RTLS ir AI palaikančios sistemos veikia su išmaniojo kambario technologija, kad pagerintų pacientų ir gydytojų patirtį?

A. Išmanieji kambariai yra labai pritaikomi ir gali būti integruoti su RTLS ir AI palaikančiomis sistemomis, siekiant dar labiau pagerinti tiek paciento, tiek gydytojo patirtį.

Daugelis ligoninių jau naudoja RTLS personalo ir įrangos buvimo vietai sekti. Integruota su išmaniojo kambario technologija, ši sistema automatiškai identifikuoja personalo narius jiems įeinant į paciento kambarį arba išėjus iš jo.

Pavyzdžiui, kai slaugytoja įeina į kambarį, išmanusis ekranas gali parodyti slaugytojos vardą, nuotrauką ir vaidmenį. Tai suteikia pacientams didesnį skaidrumą ir ramybę bei padeda sukurti pasitikėjimą tarp paciento ir jo priežiūros komandos.

Skaitmeninės lentos rodo naujausią paciento informaciją ir seka priežiūros komandos narių įėjimą ir išėjimą. Ši funkcija palaiko atmintį šeimoms, o tai ypač naudinga pacientams, turintiems atminties problemų, tokių kaip demencija ar Alzheimerio liga; jis saugo išsamų lankytojų žurnalą ir laiką, kada jie įėjo į kambarį ir išėjo iš jo.

Ši funkcija taip pat atpažįsta slaugytojus ir gydytojus. Sistema automatiškai registruojasi, kai slaugytojai ir gydytojai įeina į kambarį. Ši funkcija užtikrina, kad gydytojai gautų pripažinimą už atliktus ratus, ir palaiko tikslią, realiojo laiko dokumentaciją tiek klinikiniais, tiek operatyviniais tikslais.

Apskritai, RTLS ir AI sistemų integravimas su išmaniųjų patalpų technologijomis skatina geresnį bendravimą, pagerina darbo eigą ir pagerina pacientų bei šeimų patirtį.

Stebėkite Billo HIT aprėptį „LinkedIn“: Billas Siwickis
El. paštu: bsiwicki@himss.org
„Healthcare IT News“ yra HIMSS žiniasklaidos leidinys



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -