Sukurkite kompetencijos centrą, kad padidintumėte AI investicijų IG
Nors investicijos į sveikatos priežiūros dirbtinio intelekto (AI) sprendimus daugėja, daugelis ligoninių ir sveikatos sistemų, kurios anksčiau buvo pritaikytos, dar nepastebėjo norimos investicijų grąžos (IG). Remiantis „McKinsey & Company“, dauguma apklaustų sveikatos priežiūros organizacijų paprastai suprato mažiau nei trečdalį savo technologijų transformavimo programų numatomos vertės.1
George’as Morrisas, „Dell Technologies“ pasaulinės sveikatos priežiūros vyriausiasis informacijos pareigūnas, teigė, kad per dažnai sveikatos priežiūros organizacijos sprendimus pasirenka pagal vieną naudojimo atvejį, o ne pirmiausia kuria strateginį ir visapusiškesnį dirbtinio intelekto diegimo metodą. „Organizacijos, kurioms dirbtinis intelektas buvo sėkmingiausias, investavo, kad būtų sukurta darni platforma ir brandos modelis“, – paaiškino jis.
Morrisas pasiūlė keletą veiksmingų veiksmų, kurių organizacijos gali imtis, kad sukurtų perspektyvią ir tvarią sveikatos priežiūros AI integravimo strategiją. Tai gali padėti organizacijoms tapti tuo, ką „Dell Technologies“ vadina „kompetencijos centru“, kuriame žmonės, procesai ir technologijos susijungia, kad nuolat plėtotų organizacijos AI galimybes visoje vertės grandinėje.
Gaukite paramos ir įpirkos iš vyresniosios vadovybės. Tvirtai AI strategijai reikia C-Suite čempionų, galinčių padėti palaikyti reikiamą komunikaciją ir valdyti pokyčius visais įmonės lygiais. Laikydamosi tinkamų nurodymų, ligoninės ir sveikatos sistemos gali maksimaliai išnaudoti DI investicijas ir išvengti pastangų dubliavimo, nes jos integruoja dirbtinį intelektą į esamas darbo eigas ir kuria naujus naudojimo atvejus. „Tikslas yra investuoti į AI sprendimus, kuriuos galite kartoti ir padidinti, kad pasiektumėte didesnę vertę visoje organizacijoje“, – sakė Morrisas.
Sukurkite tvirtą duomenų valdymą. Morrisas perspėjo, kad veiksmingas duomenų valdymas ir valdymas yra labai svarbūs bet kuriai AI strategiją kuriančiai organizacijai. Dirbtinis intelektas gali maksimaliai padidinti organizacijos duomenų vertę atlikdamas nuspėjamąją analizę, kuri gali padėti priimti sprendimus. Tačiau tokie rezultatai įmanomi tik tuo atveju, jei sveikatos priežiūros organizacijos gali užtikrinti, kad duomenys būtų švarūs, prieinami ir susiję su konkrečia problema, kurią jos bando išspręsti.
Sukurkite tinkamą talentų derinį. Tradiciniai IT programų kūrimo ir palaikymo vaidmenys gali neturėti reikiamų įgūdžių, kurie padėtų ligoninėms gauti didžiausią naudą iš investicijų į dirbtinį intelektą, todėl gali prireikti tobulinti esamos darbo jėgos įgūdžius arba kurti naujas, labiau į AI orientuotas pareigas. „Norite turėti išteklių, kurie padėtų įgyvendinti jūsų individualius AI projektus, o kartu suteiktų ilgalaikį vaizdą apie tai, kaip jiems gali tekti vystytis laikui bėgant“, – sakė Morrisas.
Pradėkite nuo mažo ir kurkite, kad pasiektumėte norimų rezultatų. Morrisas rekomenduoja sveikatos priežiūros organizacijoms savo dirbtinio intelekto kelionę pradėti nuo nedidelio masto, mažos rizikos projektų, kurie aiškiai parodo vertę, pavyzdžiui, pacientų švietimą ar administracinių užduočių automatizavimą. „Šis požiūris… gali padėti organizacijoms palengvinti veiksmingą dirbtinio intelekto pritaikymą ir parodyti aiškią naudą“, – pridūrė jis.
Tinkamų partnerių paieška. Kadangi dirbtinio intelekto sprendimai ir toliau sparčiai keičiasi, sveikatos priežiūros organizacijos gali gauti didžiausią naudą dirbdamos su patikimais partneriais, kurie gali padėti joms išsivystyti į kompetencijos centrą. Turėdami tinkamus žmones, kurie vadovautų dirbtinio intelekto pastangoms, taikomi procesai, skirti efektyviai panaudoti duomenis, ir įrankiai, skirti teikti svarbias klinikines ir verslo įžvalgas, yra tai, kas galiausiai atneš ilgalaikę AI investicijų portfelio vertę.
„Tokio tipo holistinė strategija suteiks platformą, kuri leis jums pritaikyti, transformuoti ir palaikyti AI, kartu užtikrinant, kad visada sugrąžintumėte organizacijos vertę“, – sakė Morrisas.
Nuoroda
- Chowdhary, S. 2024 m. rugsėjo 19 d. Sveikatos priežiūros pramonės paslaugų operacijų pakeitimas dirbtinio intelekto amžiuje. McKinsey & Company. https://www.mckinsey.com/industries/healthcare/our-insights/reimagining-healthcare-industry-service-operations-in-the-age-of-ai.