Apibendrinimas: naujais įrankiais siekiama suteikti gydytojams tai, ko jiems reikia naudojant AI
Dirbtinis intelektas ir mašinų mokymasis jau daugelį metų tobulina ir gerina sveikatos priežiūros procesus. Tačiau generatyvaus AI atsiradimas ir nuspėjamųjų modelių tobulinimas atvedė į naują erą, kai technologija nuolat tobulėja, atsižvelgiant į vartotojų atsiliepimus. Keletas naujausių produktų pranešimų rodo šią tendenciją darbe.
Padidinti ankstesnio autentifikavimo efektyvumą
„Cloud IT“ tiekėjas „athenahealth“ užsibrėžė ambicingą tikslą per ateinančius trejus metus panaikinti pusę administracinės naštos, kurią privati praktika valdo pajamų ciklo valdymo srityje.
Siekdama padidinti RCM apdorojimo greitį, tikslumą ir kokybę, bendrovė ketvirtadienį paskelbtame pranešime nurodė, kad šiais metais atlikta dirbtinio intelekto patobulinimų skaičius sumažino paraiškų teikimo klaidų skaičių praktikos registratūroje, pašalino pretenzijų pateikimo vėlavimus po pacientų susidūrimo ir supaprastino išankstinius leidimus.
Praktika teigia, kad kiekvieną savaitę jie praleidžia beveik dvi pilnas dienas ankstesnėms autentifikavimo užduotims atlikti, sakė „athenahealth“, todėl bendrovė pradėjo autorizacijos valdymo paslaugas, kad pagreitintų procesą.
„Naudodami „athenaOne“ leidimų valdymą, savo autorizacijos procesą iš kliūties pavertėme supaprastinta operacija“, – pranešime teigė Pietų Teksaso stuburo klinikos klinikinių operacijų direktorė Angela Szymblowski.
Atsisakydama rankinio autorizavimo, specializuota klinika sutrumpino pacientų laukimo laiką nuo šešių iki aštuonių savaičių iki penkių dienų, „leisdama mums atlikti tyrimus ir procedūras, kurių reikia mūsų pacientams, taip pat pagerinti mūsų finansinius rezultatus“, – sakė ji.
Norint pasiekti „athenahealth“ automatizavimo efektyvumą, „mums reikėtų šešių ar daugiau visą darbo dieną dirbančių darbuotojų, turinčių išankstinius leidimus“.
Nauja OS platforma tobulina duomenų analizę
Naujoji „Tuva Health“ atvirojo kodo duomenų platforma leidžia paslaugų teikėjams, mokėtojams, tyrimų institucijoms, gyvosios gamtos mokslų įmonėms ir jų partneriams kurti naujus metodus, patobulinančius analitinius modelius, siekiant pagerinti pacientų rezultatus ir veiklos efektyvumą, ketvirtadienį pranešė bendrovė.
Kuriant naujus duomenų gavimo metodus ir metodus, visa atvirojo kodo bendruomenė peržiūri jų tikslumą. Išleistas kiekvienas klientas ir partneris gali atlikti patikrintus savo duomenų metodus.
„Tuva Health“ pranešime teigė, kad bendradarbiauja su daugiau nei 25 partneriais, įskaitant „Oscar Health“ ir „CareAbout Health“, kurie integravo platformą, kad sumažintų išlaidas ir padidintų duomenų skaidrumą.
„Tikrosios sveikatos priežiūros technologijų įmonės pastebi, kad mes vėl ir vėl sprendžiame tas pačias problemas“, – pranešime teigė „Oscar“ įkūrėjas ir technologijų prezidentas Mario Schlosser.
„Manome, kad mums būtina bendradarbiauti – kuriant atvirojo kodo sprendimus ir gerinant duomenų sąveiką, kad sveikatos priežiūra veiktų geriau.
Priekinės linijos lyderių palaikymas įžvalgomis
Sinsinačio sveikatos universitetas, integruota akademinė sveikatos sistema, aptarnaujanti didesnę metro zoną Ohajo ir Šiaurės Kentukio valstijoje, pasirinko Laudio dirbtinio intelekto pagrįstą lyderių operacijų platformą, skirtą nuolatiniam slaugytojų perdegimui ir kaitos problemoms spręsti, teigiama trečiadienį paskelbtame pranešime.
Supaprastindama darbo eigą savo 7500 pirmaujančių komandos narių dviejose pagrindinėse ligoninėse ir ambulatorinėse klinikose, „UC Health“ naudos technologiją, kad atlaisvintų pajėgumus, padėdamas priekinės linijos darbuotojams praleisti mažiau laiko administracinėms užduotims atlikti ir daugiau skirti kasdienei vadovo ir darbuotojų sąveikai. pasakė.
Darbo eigos centras kaupia duomenis iš kelių sveikatos priežiūros operacijų sistemų ir supaprastina administracinį darbą su integruotomis galimybėmis, sakė Laudio. Platformoje pateikiamos darbuotojų įžvalgos, tendencijos ir rodikliai bei siūlomos dirbtinio intelekto rekomendacijos, kurios gali padėti lyderiams nustatyti svarbesnių veiksmų prioritetą.
„Priekinės linijos lyderio įgalinimas ir įsitraukimas yra būtinos sąlygos klestinčiam priekinės linijos darbuotojui“, – pranešime teigė Dr. Russ Richmond, „Laudio“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų.
Tai suteikia lyderiams „geresnį matomumą savo komandoje ir supaprastina darbo eigą, kad sutaupytų laiko“, – pridūrė Robas Wiehe, UC Health vyresnysis viceprezidentas ir vyriausiasis veiklos vadovas.
„Svarbiausia, kad mūsų lyderiai galėtų lengvai pasiekti duomenis ir atlikti veiksmus.
Technologijos naudojimas padidino efektyvumą, bet taip pat suteikė galimybių stiprinti UC Health kultūrą, sakoma sveikatos sistemos vyriausiosios žmogiškųjų išteklių pareigūnės Margie Zyble pranešime.
„Mūsų žmonių įgalinimas yra svarbiausias mūsų kultūros evoliucijos prioritetas.
Padidinkite tikslumą naudojant priekinės linijos grįžtamąjį ryšį
Dalaso Spectral AI, kuri daugiausia dėmesio skiria AI pagrįstai žaizdų diagnostikai, pirmadienį paskelbė, kad įtraukdama pirminės linijos grįžtamąjį ryšį pagerino kritinės priežiūros platformos patobulinimus, padidindama diagnostikos tikslumą ir pagerindama darbo eigos integravimą pacientų priežiūros labui.
Bendrovės teigimu, atnaujinti programinės įrangos produktai, kuriuos taip pat naudoja nudegimų centrai, atitiko JK ir Australijos reglamentuojančius medicininės diagnostikos etapus.
„Kai gausime papildomų atsiliepimų apie naudojimą realiame pasaulyje, toliau gerinsime „DeepView“ našumą ir poveikį pacientų priežiūrai“, – pranešime teigė Dr. J. Michael DiMaio, „Spectral AI“ valdybos pirmininkas.
„Atsiliepimai iš JK buvo labai padrąsinantys ir patvirtina mano įsitikinimą, kad „DeepView“ gali labai prisidėti prie geresnės pacientų priežiūros.
Andrea Fox yra „Healthcare IT News“ vyresnioji redaktorė.
paštas: afox@himss.org
„Healthcare IT News“ yra HIMSS žiniasklaidos leidinys.