Kodėl dirbtinio intelekto telefono asistentai yra labai svarbūs siekiant pagerinti pacientų patirtį | Simbo AI


Sveikatos priežiūros srityje pacientų patirtis yra pagrindinis paslaugų teikėjų dėmesys visose JAV. Medicinos praktikos administratoriai, savininkai ir IT vadovai ieško sprendimų, kaip pagerinti priežiūros kokybę ir supaprastinti veiklą. AI telefono padėjėjai yra vienas iš pažangų, lemiančių sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų bendravimą su pacientais, o tai padidina pasitenkinimą ir efektyvumą.

AI telefono padėjėjų vaidmuo sveikatos priežiūros srityje

AI telefono asistentai padeda pagerinti sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų ir pacientų bendravimą. Jie naudoja algoritmus ir natūralios kalbos apdorojimą, kad tvarkytų įprastinius klausimus, suplanuotų susitikimus ir pateiktų atsakymus be žmogaus įsikišimo. Šis procesas sumažina skambučių, pasiekiančių tiesioginius operatorius, skaičių, todėl jie gali sutelkti dėmesį į užduotis, kurioms reikia asmeninio prisilietimo.

Tyrimai rodo, kad sveikatos priežiūros organizacijos, diegiančios dirbtinį intelektą, gali perkelti iki 65 % gaunamų skambučių į automatizuotas sistemas. Pavyzdžiui, kai kurios bendrovės pranešė, kad per pirmąją dirbtinio intelekto naudojimo dieną operatorių skambučių skaičius sumažėjo 33%. Sumažinus veiklos krūvį, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai gali efektyviau panaudoti savo išteklius.

Pacientų prieinamumo ir pasitenkinimo gerinimas

AI telefono padėjėjai pagerina pacientų prieigą prie priežiūros. Tokių organizacijų kaip Hyro ir IBM tyrimai rodo, kad šie sprendimai gali valdyti susitikimų planavimą, receptų papildymą ir atsiskaitymo užklausas visą parą. Šis patogumas ypač naudingas pacientams, kuriems įprastomis darbo valandomis sunku susisiekti, pvz., sergantiems lėtinėmis ligomis, kuriems reikia nuolatinio kontakto su paslaugų teikėju.

Pavyzdžiui, „Atrium Health“ naudodamas dirbtinį intelektą dokumentams automatizuoti, gydytojai kasdien sutaupė iki 40 minučių. Šį laiką galima nukreipti į tiesioginę pacientų priežiūrą, todėl tiek pacientai, tiek sveikatos priežiūros darbuotojai būtų labiau patenkinti.

Įprastų užduočių automatizavimas, siekiant sumažinti perdegimą

Sveikatos priežiūros sektorius susiduria su didėjančiu gydytojų perdegimo lygiu, kurį dar labiau pablogina įtemptos praktikos poreikiai. Ataskaitos rodo, kad gydytojų gydytojų perdegimas 2023 m. išaugo iki 53 %, palyginti su 42 % 2018 m. DI telefono padėjėjai gali automatizuoti įprastas užduotis, kurios prisideda prie šio streso. Dirbtinis intelektas gali efektyviai atlikti tokias užduotis kaip atsakymas į dažniausiai užduodamus klausimus ir susitikimų logistikos valdymas, taip sumažinant administracinio personalo naštą.

Mišriuose priežiūros modeliuose, kuriuose integruoti asmeniniai ir nuotolinės sveikatos apsilankymai, AI padėjėjai palaiko sklandžią veiklą. Telesveikata tapo ryškesnė, ypač COVID-19 pandemijos metu, todėl išryškėjo DI poreikis valdyti ir optimizuoti šias paslaugas.

Veiklos efektyvumo didinimas naudojant duomenų įžvalgas

AI telefono padėjėjai padeda bendrauti su pacientais ir suteikia įžvalgų apie veiklos rezultatus. Šios skaitmeninės priemonės siūlo analizę, kuri nustato tobulinimo sritis, pvz., dažnus pacientų užklausas ir atsakymo laiką. Pavyzdžiui, skiemenų paciento asistento konsolėje yra skambučių įžvalgų informacijos suvestinė, kurioje rodoma visa skambintojų kelionė ir pagrindiniai veiklos rodikliai.

Peržiūrėję šiuos duomenis, medicinos praktika gali patobulinti komunikacijos strategijas, geriau paskirstyti išteklius ir atlikti pakeitimus, kurie pagerintų pacientų patirtį. AI sprendimai, tokie kaip „Microsoft Fabric“, taip pat padeda teikėjams sujungti skirtingus duomenų rinkinius į vieną analizės platformą, padedančią priimti pagrįstus sprendimus.

Kurkite pasitikėjimą nuosekliai bendraudami

Efektyvus bendravimas yra labai svarbus aplinkoje, kurioje pasitikėjimas yra gyvybiškai svarbus. AI telefono padėjėjai gali pateikti patikimus atsakymus į pacientų užklausas, užtikrindami tikslią ir savalaikę informaciją. Šis nuoseklumas sumažina nusivylimą, kai pacientai naršo sveikatos priežiūros sistemas, ypač kai ieško informacijos apie aprėptį, susitikimus ar atsiskaitymą.

Billas Rogersas, ai12z generalinis direktorius, pažymėjo savitarnos virtualių asistentų vaidmenį gerinant pacientų patirtį, teigdamas, kad šios priemonės gali sustiprinti ryšius tarp pacientų ir sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų. Kai pacientai pasitiki, kad jų poreikiai yra patenkinti, jų bendras pasitenkinimas gali padidėti.

Perėjimas prie savitarnos galimybių

Išpopuliarėjo AI telefono asistentų savitarnos funkcionalumas. Skaitmeninių vartotojų augimas paskatino pacientus tikėtis savitarnos galimybių sveikatos priežiūros srityje, kaip ir kituose sektoriuose. Suteikdami pacientams galimybę planuoti, perplanuoti arba atšaukti susitikimus naudodami automatines sistemas, paslaugų teikėjai patenkina šiuos lūkesčius ir sumažina personalo naštą.

Tokios organizacijos kaip „AtlantCare“ naudoja „Orbita“ virtualų asistentą, kad galėtų savarankiškai planuoti lėtinėmis ligomis sergančius pacientus. Tokios galimybės padidina pacientų įsitraukimą ir leidžia asmenims geriau kontroliuoti savo sveikatos priežiūros sąveiką.

Darbo eigos automatizavimas, pritaikytas sveikatos priežiūrai

AI telefono asistentai pagerina ne tik paciento bendravimą; jie gali pagerinti darbo eigos automatizavimą medicinos praktikoje. Į esamas sistemas įtraukdamos AI sprendimus, sveikatos priežiūros organizacijos galėtų efektyviai supaprastinti veiklą.

Pavyzdžiui, dirbtinio intelekto planavimo įrankiai gali užpildyti susitikimų laiką, atsižvelgiant į paslaugų teikėjo prieinamumą ir paciento pageidavimus. Ši automatizacija sumažina laiką, kurį darbuotojai praleidžia planuodami užduotis, ir optimizuoja pacientų srautą. Be to, AI padėjėjai gali siųsti priminimus apie būsimus susitikimus ar tolesnius veiksmus, sumažindami praleistų susitikimų skaičių ir padidindami bendrą veiklos efektyvumą.

Dirbtinio intelekto įrankiai gali rinkti informaciją apie pacientą prieš paskyrimą, atsakydami į dažniausiai užduodamus klausimus ir užtikrindami, kad paslaugų teikėjai turėtų būtinų duomenų prieš apsilankydami pacientuose. Toks organizuotas požiūris taupo laiką ir pagerina priežiūros kokybę konsultacijų metu.

AI panaudojimas individualiam paciento įtraukimui

AI telefono padėjėjai taip pat gali pritaikyti pacientų patirtį. Nagrinėdamos pacientų duomenis šios sistemos gali pasiūlyti pritaikytus atsakymus ir rekomendacijas, pvz., priminimus dėl vaistų papildymo arba įspėjimus apie būsimus susitikimus. Taip siekiama laikytis gydymo planų ir pagerinti sveikatos rezultatus.

Sveikatos priežiūrai pereinant prie labiau į pacientą orientuotų modelių, asmeninis bendravimas tampa vis svarbesnis. AI technologijos leidžia paslaugų teikėjams sukurti sąveiką pagal individualius paciento pageidavimus ir istorijas. Šis asmeninis prisilietimas padeda pacientams jaustis vertinamiems, didinant lojalumą sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams.

Sumažinti veiklos sąnaudas diegiant AI

AI telefono asistentų naudojimas gali žymiai sutaupyti sveikatos priežiūros organizacijų išlaidų. Įprastų užduočių automatizavimas ir skambučių, kuriems reikia žmogaus atsako, sumažinimas gali sumažinti veiklos išlaidas. Ataskaitos rodo, kad organizacijos, naudojančios AI sprendimus, pirmaisiais metais gali sulaukti net 5 kartų didesnės investicijų grąžos.

Sumažinus išlaidas, susijusias su skambučių centro veikla, praktika gali sutelkti išteklius į pacientų priežiūrą, gerinant paslaugų kokybę ir finansinę būklę. Subalansavus pacientų patirties gerinimą ir išlaidų valdymą, dirbtinio intelekto sprendimai yra patrauklūs medicinos praktikos administratoriams ir savininkams.

Atitikties ir duomenų saugumo užtikrinimas

Erdvėje, kurioje paciento duomenų privatumas yra labai svarbus, AI telefono padėjėjai gali padėti laikytis reikalavimų. Daugelyje AI sprendimų yra funkcijų, suderintų su taisyklėmis, pvz., Sveikatos draudimo perkeliamumo ir atskaitomybės įstatymu (HIPAA). Tai padeda užtikrinti saugų pacientų duomenų tvarkymą ir teisinių standartų laikymąsi.

Automatizuodami duomenų rinkimą ir apdorojimą, AI telefono asistentai padeda sumažinti rankinių klaidų riziką. Be to, tokios funkcijos kaip balso atpažinimas ir saugus duomenų perdavimas padidina jautrios informacijos saugumą, taip didindamos sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų ir pacientų pasitikėjimą.

Galutinė peržiūra

AI telefono asistentų integravimas į sveikatos priežiūros operacijas suteikia daug naudos, turinčios įtakos pacientų patirčiai. Supaprastinus bendravimą, palengvinant veiklos naštą, gerinant prieigą prie priežiūros ir siūlant individualizuotą sąveiką, medicinos praktika yra geriau pasirengusi patenkinti kintančius JAV pacientų poreikius. Tobulėjant šioms technologijoms, AI telefono asistentų reikšmė formuojant sveikatos priežiūros ateitį išlieka aiški.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -