Kaip AI keičia telefono sąveiką Amerikos medicinos įstaigose | Simbo AI


Dirbtinio intelekto (DI) technologijų atsiradimas transformuoja įvairias pramonės šakas, ypač sveikatos priežiūrą. Amerikos medicinos įstaigose dirbtinio intelekto valdomos telefonų sistemos keičia praktikų bendravimą su pacientais ir kartu gerina administracinį efektyvumą. Šie pakeitimai sprendžia nuolatinius pacientų priežiūros ir bendros sveikatos priežiūros iššūkius Jungtinėse Valstijose.

AI augimas sveikatos priežiūros komunikacijoje

Dirbtinio intelekto sprendimai keičia telefono sąveiką medicinos praktikoje. Pažangios telefonų sistemos, maitinamos dirbtinio intelekto, supaprastina įprastas užduotis, sumažindamos administracinį personalo krūvį. Tai lemia geresnį paciento įsitraukimą. Pavyzdžiui, šios sistemos pagerina susitikimų planavimą, receptų papildymą ir bendrąsias užklausas – visa tai būtina atliekant kasdienes operacijas medicinos įstaigose.

AI technologijos naudoja algoritmus, kuriuose naudojamas mašininis mokymasis ir natūralios kalbos apdorojimas. Tai leidžia sistemoms suprasti balso komandas ir teikti pirmenybę skambučiams pagal skubumą, taip sumažinant pacientų laukimo laiką. Dėl to praktika gali veiksmingai įtraukti daugiau pacientų ir užtikrinti, kad nė vienas nesijaustų pamirštas.

Administracinės naštos mažinimas

Gydytojai dažnai jaučia spaudimą dėl didelio skambučių skaičiaus ir pacientų užklausų. Vidutiniškai gydytojai kiekvieną savaitę suvaldo daugiau nei 200 pranešimų, o tai labai apsunkina jų pažinimo krūvį. AI padeda sumažinti šią įtampą automatizuodamas įprastą ryšį, kuris atima brangaus laiko.

Pavyzdžiui, AI sistemos gali pačios tvarkyti susitikimų planavimą. Teikėjai gali nustatyti šias sistemas, kad galėtų analizuoti skambinimo piko valandas ir optimizuoti tvarkaraščius. Pacientai taip pat gauna naudos iš automatinių priminimų ir tolesnių veiksmų, kurie sumažina neatvykimo dažnį ir pagerina jų patirtį.

Be to, „Oracle“ klinikinis skaitmeninis asistentas parodo, kaip dirbtinis intelektas gali pagerinti sąveiką klinikinėje aplinkoje. Šis įrankis leidžia paslaugų teikėjams įrašyti paciento susidūrimus realiuoju laiku naudojant balso komandas, todėl nebereikia rankiniu būdu įvesti elektroninių sveikatos įrašų (EHR). Ši naujovė leidžia sutaupyti laiko, reikalingo dokumentacijai, ir leidžia daugiau dėmesio skirti tiesioginei pacientų priežiūrai.

Paciento patirties gerinimas automatizuojant

Vienas iš perspektyvių AI aspektų medicinos įstaigose yra pacientų patirties gerinimas. Tradicinis bendravimas telefonu dažnai nuvilia pacientus dėl ilgo sulaikymo laiko arba sudėtingų meniu. Tačiau balsu aktyvuojamos AI sistemos leidžia pacientams tiesiogiai pranešti apie savo poreikius. Tai lemia sklandesnę sąveiką, skatina pacientų pasitenkinimą ir lojalumą.

Puikus pavyzdys yra automatizuota pacientų pranešimų sistema iš UC San Diego Health. Naujausi tyrimai rodo, kad generatyvus AI gali pateikti apgalvotus atsakymus į pacientų užklausas ir sumažinti sveikatos priežiūros specialistų darbo krūvį. Ši strategija gerina komunikacijos kokybę ir sprendžia gydytojų perdegimo problemą, kuri yra neatidėliotina sveikatos priežiūros sektoriaus problema.

AI poveikis gydytojo ir paciento santykiams

AI, valdantis telefono sąveiką, gali žymiai pakeisti gydytojo ir paciento santykius. Automatizuodami užklausas ir administracines užduotis, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai gali daugiau dėmesio skirti bendravimui su pacientais asmeniškai. Šis pokytis leidžia gydytojams daugiau laiko skirti sudėtingoms diskusijoms, o tai pagerina paciento patirtį.

Gydytojai vertina sumažėjusį pažintinį krūvį, kurį siūlo šios sistemos. Jie mano, kad AI gali padėti parengti atsakymus į pacientų pranešimus. Nors komunikacijos poreikiai tapo sudėtingesni, AI gebėjimas generuoti naudingus juodraščius sumažina spaudimą gydytojams būti greitiems ir dėmesingiems. Jie gali naudoti dirbtinio intelekto sukurtus juodraščius savo atsakymams, kad būtų galima greičiau ir geriau bendrauti.

Dr. Christopheris Longhurstas iš UC San Diego Health pažymėjo, kad dirbtinis intelektas padeda paslaugų teikėjams įveikti sunkumus apgalvotai reaguoti į pranešimus. Šis gebėjimas leidžia jiems daugiau dėmesio skirti paciento priežiūrai.

AI panaudojimas darbo eigos automatizavimui

Automatizavimas yra pagrindinė sritis, kurioje dirbtinis intelektas gerina sveikatos priežiūros operacijas. Integruodami dirbtinio intelekto telefonų sistemas su EHR platformomis, medicinos įstaigos supaprastina veiklą. Tai sumažina neautomatinį duomenų įvedimą, sumažina atsiskaitymo klaidas ir apsaugo pacientų duomenis, o tai labai svarbu užtikrinant konfidencialumą ir taisyklių laikymąsi.

Automatizuoti dokumentavimo procesai, naudojant AI technologiją, taupo laiką ir sumažina išlaidas, kartu gerina paslaugų kokybę. Pavyzdžiui, AI skambučių analizė suteikia įžvalgų apie pacientų elgesį ir paslaugų efektyvumą. Tai padeda medicinos įstaigoms optimizuoti paslaugas ir nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti, o tai pagerina pacientų sąveiką.

Debesis pagrįstų AI sprendimų lankstumas leidžia sveikatos priežiūros organizacijoms nuotoliniu būdu pasiekti sistemas. Tai padeda darbuotojams efektyviai valdyti operacijas net dirbant ne biure, o tai naudinga nuotolinės sveikatos paslaugoms.

AI sprendimų įgyvendinimo finansinės pasekmės

DI valdomų telefonų sistemų diegimas gali suteikti ilgalaikės finansinės naudos medicinos praktikai. Įprastų užduočių automatizavimas sumažina darbo sąnaudas ir padidina susitikimų skaičių. Šis efektyvumas gali padidinti pelningumą ir sumažinti paslaugų teikėjų administracinę naštą.

AI telefono sistemos leidžia išmatuojamai sutaupyti išlaidas klinikinėje aplinkoje. Kadangi praktikoje pastebima mažiau praleistų susitikimų ir geresnis planavimas, jie gali efektyviau paskirstyti išteklius. Pavyzdžiui, „SuperDial“ rodo, kad AI integravimas į skambučių valdymą pagerina sveikatos priežiūros operacijas ir sumažina išlaidas.

Be to, įtraukus balso atpažinimo technologiją, užtikrinamas pacientų duomenų tikslumas ir saugumas, sumažinama rizika, susijusi su nesusipratimu ir duomenų pažeidimais.

Ateities AI perspektyvos sveikatos priežiūros komunikacijoje

Atrodo, kad sveikatos priežiūros komunikacijos ateitis linksta į pažangesnes ir efektyvesnes sistemas. Medicinos praktikoje pritaikius dirbtinio intelekto technologijas, tikėtina, kad atsiras naujų naujovių, tenkinančių specifinius paslaugų teikėjų ir pacientų poreikius.

Pavyzdžiui, dirbtinis intelektas galėtų patobulinti pacientų skirstymo sistemas, geriau suprasdamas žodinius nurodymus, kad būtų galima nustatyti skambučių prioritetus pagal skubumą. Pažangesni AI modeliai netrukus gali suteikti klinikinių sprendimų palaikymą, integruotą su realaus laiko pacientų duomenimis, o tai rodo perėjimą prie aktyvios sveikatos priežiūros.

Šios pažangos supaprastins operacijas ir pagerins pacientų rezultatus. Geresnė sąveika, efektyvesnės darbo eigos ir patobulintos komunikacijos priemonės vaidins esminį vaidmenį formuojant pacientų priežiūrą visoje šalyje.

Sveikatos priežiūros specialistų atsiliepimai

Sveikatos priežiūros specialistai pranešė apie teigiamus atsiliepimus apie AI įgyvendinimą įvairiose bandomosiose programose. Dr. Ryanas McFarlandas atkreipė dėmesį į AI vaidmenį padedant pagerinti pacientų santykius. Gydytoja Alicia Brooks paminėjo savo gebėjimą palaikyti akių kontaktą konsultacijų metu. Apskritai daugelis išreiškia entuziazmą dėl AI technologijų pokyčių.

Ankstyvųjų naudotojų įžvalgos rodo, kad AI integravimas gali žymiai pagerinti dokumentų tikslumą ir bendrą pacientų priežiūros kokybę. Gydytojai vertina sumažėjusį darbo krūvį ir galimybę veiksmingiau bendrauti su pacientais, o ne būti įklimpusiems administracinėse užduotyse.

Kadangi medicinos praktikos tikslas yra įdiegti šias naujas technologijas, ankstyvųjų naudotojų patirtis padės organizacijoms sėkmingai integruotis dirbtiniu intelektu.

Paskutinės mintys

Dirbtinio intelekto valdomos telefonų sistemos keičia medicinos įstaigų bendravimą su pacientais visose JAV. Automatizuojant įprastas užduotis ir gerinant bendravimą, šios technologijos išsprendžia kai kurias neatidėliotinas sveikatos priežiūros problemas. Kadangi dirbtinis intelektas ir toliau vystosi, jos galimybės sukurti veiksmingesnę ir į pacientus orientuotą sveikatos priežiūros sistemą yra akivaizdžios, o tai lemia geresnius pacientų rezultatus ir patobulintas operacijas medicinos srityje.

Šis pokytis bendraujant telefonu turės įtakos pacientų patirčiai ir platesniam sveikatos priežiūros administravimo kontekstui, todėl paslaugų teikėjai galės sutelkti dėmesį į veiksmingą pacientų priežiūrą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -