Pagrindinės rekomendacijos, kaip pagerinti ESI naudojimą: įtraukti gydytojus ir atlikti griežtus testus | Simbo AI


Sparčiai besikeičiančioje sveikatos priežiūros srityje elektroniniai sveikatos įrašai (EHR) yra labai svarbios priemonės. Jie gali pagerinti pacientų priežiūrą, supaprastinti administracines užduotis ir pagerinti rezultatus, kai jie yra tinkamai sukurti. Tačiau ESI sistemų naudojimo problemos ir saugos problemos gali apsunkinti sveikatos priežiūros paslaugų teikėjus, o tai prisideda prie gydytojų perdegimo ir pacientų saugos problemų. 2018 m. Amerikos medicinos asociacijos (AMA), „Pew Charitable Trusts“ ir „Medstar Health“ ataskaitoje nustatyta, kad gydytojai ESI užduotims praleidžia daugiau nei penkias valandas už kiekvieną aštuonias valandas, praleistas su pacientais. Šie duomenys pabrėžia būtinybę pagerinti ESI naudojimą ir gydytojo dalyvavimo bei kruopštaus testavimo svarbą.

EHR naudojimo ir saugos iššūkiai

Ataskaitoje buvo nustatyti septyni pagrindiniai iššūkiai, susiję su ESI naudojimu ir gydytojų sauga:

  • Duomenų įvedimo problemos: gydytojams dažnai sunku įvesti duomenis dėl painių darbo eigų. Sudėtingos sąsajos gali klaidinti vartotojus, todėl įrašai gali būti neteisingi arba neišsamūs.
  • Netinkamos įspėjimo sistemos: ESI įspėjimai yra būtini norint informuoti gydytojus apie svarbią paciento informaciją, pvz., alergijas, tačiau dažnai gali būti neveiksmingi arba neaiškūs, o tai gali pakenkti pacientų saugai.
  • Prastas sąveikumas: Daugelis ESI sistemų susiduria su sunkumais dalijantis informacija, sukuriant duomenų kaupiklius, kurie trukdo visapusei pacientų priežiūrai.
  • Paini vizualiniai ekranai: Sudėtingos sąsajos gali paslėpti svarbią informaciją, o tai gali sukelti nesusipratimų ir neigiamų pacientų priežiūros rezultatų.
  • Informacijos prieinamumas: Svarbūs duomenys gali būti netinkamai sutvarkyti arba lengvai pasiekiami, todėl gali būti uždelstas sprendimų priėmimas ir tai gali turėti įtakos priežiūros kokybei.
  • Netikėtas sistemos automatizavimas: numatytieji ir automatizuoti nustatymai, kurie neatitinka klinikinės praktikos, gali sukelti klaidų, kurios kelia pavojų pacientų saugai.
  • Darbo eigos palaikymo trūkumas: ESI sistemos dažnai neatitinka gydytojų poreikių, todėl atsiranda neefektyvumas, neatliekamos užduotys ir komunikacijos problemos.

Christine Sinsky, medicinos mokslų daktarė, AMA profesinio pasitenkinimo viceprezidentė, paragino nedelsiant reformuoti, nurodydama, kad šios probleminės EHR sistemos labai prisideda prie gydytojų perdegimo.

Rekomenduojami veiksmai, siekiant pagerinti ESI naudojimą

Sveikatos priežiūros organizacijos turi imtis konkrečių veiksmų, kad pagerintų ESI naudojimą, o tai gali padidinti gydytojų pasitenkinimą ir priežiūros rezultatus. Toliau pateiktose rekomendacijose nagrinėjami tinkamumo naudoti iššūkiai, išryškinti atliekant mokslinius tyrimus.

  • Įtraukite gydytojus į ESI projektavimą ir įgyvendinimą: Labai svarbu įtraukti gydytojus į ESI sistemų kūrimą ir testavimą, siekiant užtikrinti, kad jos atitiktų realius sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų poreikius. Jų įvestis gali padėti kūrėjams suprasti būtinas funkcijas ir funkcijas. Gydytojai taip pat turėtų dalyvauti atliekant tinkamumo testus, kad patvirtintų, jog ESI yra veiksminga galutiniams vartotojams.
  • Įdiekite griežtus testavimo protokolus: Prieš išleisdamos ESI sistemas ar naujinimus, organizacijos turėtų atlikti griežtus bandymus, kurie atspindi klinikines nuostatas. Šis metodas padeda nustatyti galimas prisitaikymo ar saugos problemas. Imituojant faktines darbo eigas, komandos gali pastebėti naudojimo problemas, kol jos neigiamai paveiks pacientų priežiūrą.
  • Tinkinkite EHR apgalvotai: ESI sistemų pritaikymas turi būti aiškiai pagrįstas. ESI funkcijų suderinimas su organizacijos darbo eigomis gali pagerinti naudojimo patogumą, tačiau tokius pakeitimus reikia kruopščiai planuoti ir išbandyti. Gydytojų ir ekspertų indėlis yra labai svarbus siekiant užtikrinti, kad šie pritaikymai pagerintų naudojimą, o ne apsunkintų.
  • Užtikrinkite veiksmingas įspėjimo sistemas: ESI įspėjimo mechanizmai turi būti aiškūs ir veiksmingi. Organizacijos turi nustatyti konkrečias įspėjimų gaires, apibrėždamos, kada ir kaip apie įspėjimus turėtų būti pranešama gydytojams. Bus labai svarbu tinkamai interpretuoti įspėjimus.
  • Pagerinti sąveikumą: Sveikatos priežiūros organizacijos turėtų remti ir investuoti į sistemas, kurios leidžia dalytis duomenimis įvairiose platformose. Patobulintas sąveikumas gali padėti geriau koordinuoti priežiūrą ir pasiekti svarbios informacijos apie pacientus.
  • Suteikite pirmenybę vartotojų mokymui: Būtinas išsamus gydytojų ir personalo mokymas naudotis ESI sistemomis. Mokymai turėtų apimti naršymą, duomenų įvedimą, reagavimą į įspėjimus ir veiksmingą ESI naudojimą, kad pacientai rezultatai būtų geresni. Nuolatinis mokymas yra labai svarbus, nes keičiasi funkcijos ar darbo eigos.
  • Realaus naudojimo atvejams dizainas: Kūrėjai turėtų ištirti, kaip gydytojai praktiškai sąveikauja su ESI sistemomis. Realaus pasaulio naudojimo duomenų rinkimas padeda kurti intuityvesnes sistemas, suderintas su klinikinėmis darbo eigomis.
  • Nuolatinio grįžtamojo ryšio mechanizmai: Sukūrus nuolatinius grįžtamojo ryšio kanalus sveikatos priežiūros organizacijos galės toliau tobulinti ESI sistemas. Reguliarūs vertinimai gali nustatyti naujus tinkamumo naudoti iššūkius ir laiku atlikti pakeitimus.
  • Stebėkite ir analizuokite EHR naudojimo metriką: organizacijos turėtų stebėti metriką, susijusią su ESI naudojimu. Duomenų įvedimo klaidų ar įspėjimų atsakymų modelių analizė gali pabrėžti sritis, kurias reikia tobulinti.

AI integravimas patobulintam darbo eigos automatizavimui

Dirbtinio intelekto (DI) integravimas į ESI sistemas yra teigiamas būdas pagerinti darbo eigą ir patogumą. Dirbtinis intelektas gali supaprastinti įvairias administracines užduotis, todėl geriau išnaudojamas laikas ir ištekliai. Štai keletas būdų, kaip dirbtinis intelektas gali pagerinti EHR naudojimą:

  • Natūralios kalbos apdorojimas (NLP): AI gali naudoti NLP, kad padėtų gydytojams atpažinti balsą ir diktuoti, kad būtų lengviau ir efektyviau įvesti paciento duomenis. Ši technologija sumažina darbo krūvį, susijusį su tradiciniu duomenų įvedimu.
  • Nuspėjamoji analizė: Nuspėjamoji analizė gali padėti nustatyti pacientus, kuriems yra didelė rizika susirgti tam tikromis ligomis, ir palengvinti aktyvią priežiūrą. Šių duomenų integravimas į ESI sistemas padeda gydytojams greitai priimti pagrįstus sprendimus.
  • Automatizuotas ataskaitų teikimas: AI gali automatiškai generuoti ataskaitas, kuriose apibendrinami pagrindiniai paciento duomenys. Gydytojai gali greitai peržiūrėti paciento informaciją, todėl konsultacijos bus efektyvesnės.
  • Išmanieji įspėjimai: AI gali patobulinti EHR įspėjimų sistemas, teikdama pirmenybę pranešimams pagal klinikinį kontekstą. Šis aktualumas sumažina įspėjimo nuovargį ir padidina atsako dažnį.
  • Darbo eigos automatizavimas: Automatizavus administracines užduotis, pvz., susitikimų planavimą ir tolesnius priminimus, galima žymiai sumažinti personalo darbo krūvį, todėl gydytojai gali daugiau laiko skirti pacientams.
  • Sąveikos gerinimas: AI gali pagerinti ESI sistemų suderinamumą, palengvindamas sklandų duomenų perdavimą. Šis ryšys sumažina duomenų kaupiklius ir palaiko bendrą paciento informaciją.
  • Pritaikyta vartotojo patirtis: AI gali analizuoti vartotojo elgesį EHR, kad suasmenintų vartotojo sąsają, kad ji būtų intuityvesnė ir padidėtų vartotojų pasitenkinimas.
  • Klaidų aptikimas ir taisymas: AI gali būti užprogramuotas taip, kad nustatytų duomenų įvedimo klaidų modelius, įspėjant gydytojus apie galimus netikslumus prieš pateikiant. Ši galimybė gali pagerinti duomenų kokybę ir sumažinti riziką, susijusią su neteisinga informacija.

AI programos, kurios supaprastina darbo eigą ir įtraukia vartotojus, yra žingsniai siekiant geresnio ESI naudojimo. AI derinimas su gydytojų dalyvavimu padeda užtikrinti, kad sistemos būtų patogios vartotojui ir pritaikomos prie šiuolaikinės sveikatos priežiūros poreikių.

ESI tyrimų finansavimas ir parama

Tokios organizacijos kaip AMA didina savo pastangas, kad pagerintų ESI naudojimą ir saugumą finansuodamos ir atlikdamos tyrimus. Įvairioms organizacijoms buvo skirta daugiau nei 2 mln. USD, siekiant ištirti ESI iššūkius, įskaitant tinkamumą naudoti, pacientų saugą ir gydytojų perdegimą. AMA elektroninių sveikatos įrašų naudojimo mokslinių tyrimų dotacijų programa yra pagrindinė šių iniciatyvų dalis, skatinanti mokslinius tyrimus, kuriais siekiama ESI technologiją paversti našta naudinga medicininės priežiūros priemone.

Nustatydamos naudojimosi problemas ir griežtai išbandydamos ESI sistemas prieš jas įdiegdamos, sveikatos priežiūros organizacijos gali pagerinti tiek gydytojų, tiek pacientų patirtį. Klinikų įtraukimas į projektavimą ir įgyvendinimą užtikrina, kad sistemos atitiktų jų tikrus poreikius.

Valdymo vaidmuo remiant pokyčius

Medicinos praktikos administratoriai, savininkai ir IT vadovai atlieka svarbų vaidmenį gerinant ESI naudojimą. Jie turėtų skatinti gydytojus aktyviai dalyvauti kuriant ir tobulinant ESI sistemas. Vadovai gali ugdyti kultūrą, kuri vertina nuolatinį ESI patirties tobulinimą, pirmenybę teikdami vartotojų atsiliepimams ir investuodami į tvirtas mokymo programas.

Šis įsipareigojimas gerinti ESI naudojimą gali padidinti gydytojų pasitenkinimą, sumažinti perdegimą ir pagerinti pacientų rezultatus. Organizacijos turi toliau sutelkti dėmesį į efektyvių, patogių ESI sistemų kūrimą, kurios tikrai padėtų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams jų darbe.

Apibendrinant galima pasakyti, kad norint sukurti geresnę darbo aplinką gydytojams ir pagerinti pacientų priežiūrą, labai svarbu spręsti su ESI sistemomis susijusius naudojimo ir saugos iššūkius. Organizacijos turi teikti pirmenybę gydytojų dalyvavimui ir atlikti išsamų testavimą, kad ESI technologija taptų patikima paramos sistema, kuri pagerintų darbo eigą ir pagerintų pacientų rezultatus Jungtinėse Valstijose.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -