Kaip dirbtinio intelekto pagrįsta darbo eigos automatizacija žymiai pagerina sveikatos priežiūros darbo jėgos efektyvumą ir palaiko augimą nedidinant personalo išlaidų | Simbo AI
JAV medicinos praktikos administratoriai ir IT vadovai turi valdyti daugelį pacientų priežiūros dalių. Tai apima dokumentus, planavimą ir atsiskaitymą. Dažnai jie tai daro su nedideliu personalu. Darbai biure, pvz., pacientų registracija, draudimo patikrinimai, susitikimų planavimas ir atsiliepimas į skambučius, užima daug laiko. Šios užduotys dažniausiai atliekamos rankomis, todėl darbuotojai gali pavargti ir sulėtėti pacientų aptarnavimas.
Kadangi ateina daugiau pacientų, sveikatos priežiūros grupėms sunku išlikti veiksmingoms nesamdant daugiau darbuotojų. Įdarbinti daugiau darbuotojų kainuoja daugiau pinigų, o tai yra didelė problema mažesnėms klinikoms, kurių biudžetas ribotas. Be to, atliekant darbus rankomis, gali kilti problemų, tokių kaip ilgas registracijos laikas, daugiau kantrybės neatvykimo ir lėtas draudimo darbas. Visos šios problemos gali pakenkti pajamoms ir priežiūros kokybei.
Sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai pradėjo suprasti, kad dirbtinio intelekto pagrįstas darbo eigos automatizavimas gali padėti sumažinti šias problemas. Tai gali pagreitinti procesus, nesamdydami daugiau žmonių.
Kaip DI pagrįsta darbo eigos automatizacija sprendžia sveikatos priežiūros iššūkius
Dirbtinio intelekto pagrįstas automatizavimas sveikatos priežiūros srityje reiškia išmaniųjų kompiuterių programų, kurios gali atlikti darbus, kuriuos paprastai atlieka žmonės, naudojimą. Šios AI programos gali atsiliepti į telefono skambučius, planuoti pacientus, patikrinti draudimą ir atlikti kitas biuro užduotis. Pavyzdžiui, „Simbo AI“ siūlo telefono automatizavimą, kuris gerai valdo pacientų skambučius.
Pagrindiniai patobulinimai:
- Sutrumpintas paciento registracijos laikas: AI gali sutrumpinti paciento registracijos laiką daugiau nei 90%. Tai daroma naudojant automatizuotas ir bekontaktes skaitmenines formas, nereikalaujant daug darbuotojų pagalbos.
- Neatvykimo įkainių sumažėjimas: Automatiniai priminimai ir planavimas gali sumažinti pacientų neatvykimo skaičių iki 32%. Neatrodo eikvojantys išteklius ir mažesnės pajamos sveikatos priežiūros centrams.
- Sutaupyta daug darbo valandų: Automatizuotas registravimas ir dokumentų tvarkymas gali sutaupyti šimtus darbuotojų valandų vos per kelias savaites. Tai leidžia darbuotojams daugiau laiko skirti tiesioginei pacientų priežiūrai.
- Mastelio keitimas be didesnio personalo: Automatizavusios sveikatos priežiūros grupės sugebėjo valdyti daugiau pacientų, nesamdamos naujų darbuotojų. Pavyzdžiui, Šiaurės Kanzaso miesto ligoninė ir Meritas Health automatizavo apie 80 atvirų vaidmenų AI įrankiais.
- Pagerėjęs pacientų pasitenkinimas: Pacientų pasitenkinimo balai viršija 90 %, kai skaitmeninės priemonės palengvina planavimą, registraciją ir bendravimą.
Šios naudos padeda sveikatos priežiūros darbuotojams nuveikti daugiau ir skatina augimą. Šie tikslai labai svarbūs sveikatos priežiūros vadovams.
AI ir darbo eigos automatizavimas: „Front-Office“ operacijų transformavimas
Telefono linija dažnai yra pirmasis pacientų kontaktas, ir tai turi įtakos jų patirčiai. AI telefono automatizavimas, kaip ir Simbo AI, padeda tvarkyti daugybę skambučių dėl susitikimų ir pacientų klausimų.
Naudodamas kalbos atpažinimą ir natūralios kalbos apdorojimą, AI gali suprasti pacientų prašymus ir greitai atsakyti be žmonių.
AI telefono automatizavimo pranašumai yra šie:
- 24/7 klientų aptarnavimo prieinamumas: Pacientai gali užsisakyti ar pakeisti susitikimus bet kada, net ir ne darbo valandomis. Tai sumažina darbuotojų stresą.
- Didelio skambučių skaičiaus tvarkymas piko metu: Dirbtinis intelektas valdo daug skambučių užimtumo valandomis, sumažindamas laukimo laiką ir nutrūkusius skambučius.
- Integracija su praktikos valdymo sistemomis: AI iš karto atnaujina tvarkaraščius, sumažindama klaidų ir dvigubų užsakymų skaičių.
Šios telefonų sistemos taip pat sumažina nesusipratimų tikimybę, padeda planuoti persiuntimą ir pagerina bendrą srautą. Šios priemonės atitinka didėjantį skaitmeninių procesų poreikį sveikatos priežiūros srityje.
AI agentai: naujos darbo jėgos apibrėžimas sveikatos priežiūros administracijoje
AI agentai yra programinės įrangos programos, kurios atlieka užduotis, kurias paprastai atlieka administracinis personalas. Jie nepakeičia žmonių. Vietoj to, jie perima pasikartojančias užduotis, kad darbuotojai galėtų sutelkti dėmesį į svarbesnius darbus, tokius kaip pacientų priežiūra ir koordinavimas.
Kai kurios naudingos AI funkcijos yra šios:
- Aplinkos medicininis rašymas: AI gali užsirašyti klinikinius apsilankymus realiuoju laiku, sutrumpinti dokumentus ir padėti gydytojams išvengti perdegimo.
- „Flow Builder“ tinkintos automatikos: Teikėjai gali kurti jų poreikius atitinkančias AI darbo eigas naudodami tokius įrankius kaip „Flow Builder“, nereikalaujant programuotojų.
- AI Sidekick: Natūralios kalbos dirbtinio intelekto padėjėjai padeda darbuotojams greitai atsakydami į klausimus arba suradę paciento duomenis, pagreitindami sprendimus.
Pavyzdžiui, Ostino regioninė klinika teigė, kad dirbtinis intelektas sutrumpino dokumentacijos laiką perpus, todėl gydytojai daugiau laiko praleis su pacientais.
Poveikis pajamų ciklui ir verte pagrįsta priežiūra
AI automatizavimas taip pat padeda svarbioms sritims, pvz., valdyti pajamas ir remti vertybėmis pagrįstas priežiūros programas.
- Pajamų surinkimo patobulinimai: „Good Shepherd Rehabilitation Network“ per tris mėnesius padidino pajamas 93 360 USD sumažindama neatvykimų skaičių ir automatizavusi atsiskaitymo užduotis.
- Priežiūros spragų pašalinimas: Automatizuota priežiūra padėjo „ThedaCare“ per tris mėnesius panaikinti daugiau nei 900 priežiūros spragų. Tai pagerina pacientų sveikatą ir atitinka vertybėmis pagrįstus priežiūros modelius, orientuotus į kokybę.
- Patobulinta pacientų prieiga: AI padeda planuoti ir siųsti siuntimus, todėl pacientai jaučiasi sklandžiau ir padidina pacientų skaičių nepridedant personalo.
Realaus pasaulio pavyzdžiai, patvirtinantys AI automatizavimo pranašumus
Daugelis JAV sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų parodo, kaip dirbtinio intelekto automatizavimas padeda realiame gyvenime:
- Šiaurės Kanzaso miesto ligoninė: Naudotas dirbtinis intelektas automatizuoti 80 atvirų vaidmenų, išlaikant pastovų personalo lygį ir aptarnaujant daugiau pacientų.
- Gillette vaikams: Naudojo dirbtinio intelekto įrankius, kad palaikytų kompleksinę šeimų priežiūrą, pagerintų įsitraukimą ir efektyvumą.
- Montažo sveikata: Per šešias savaites 200 % padidėjo skaitmeninis pacientų įsitraukimas ir sutaupyta 537 darbuotojų darbo valandos automatizavus darbą biure.
- Tarpkalnų sveikata: Pasiektas 77 % skaitmeninių vaikų formų užpildymo rodiklis, todėl sumažėjo popierizmo ir klinikų paruošimas greičiau.
Šie atvejai parodo, kaip AI darbo eigos automatizavimas padeda augti sveikatos priežiūrai ir gerina pacientų aptarnavimą.
Dirbtiniu intelektu pagrįstos darbo eigos automatizavimo taikymas JAV sveikatos priežiūros praktikoje
Sveikatos priežiūros vadovai ir IT darbuotojai, galvojantys apie AI, turėtų sutelkti dėmesį į tai, kaip jis dera su dabartinėmis sistemomis ir procesais:
- Tokios sistemos kaip „Simbo AI“ saugiai jungiasi su elektroninių sveikatos įrašų (EHR) sistemomis, tokiomis kaip „Epic“ ar „Oracle“, kad duomenys būtų tikslūs.
- AI pridėjimas nereikalauja didelių pakeitimų; mažas pasikartojančių užduočių automatizavimas gali greitai pagerinti efektyvumą.
- Darbo eigos įrankiai leidžia praktikai pritaikyti automatizavimą pagal pacientų tipus, specialybes ir poreikius.
- Stebėdami pagrindines priemones, pvz., registracijos laiką, neatvykimo rodiklius ir pacientų pasitenkinimą, galite aiškiai matyti naudą.
AI agentų naudojimas telefono automatizavimui, pacientų įtraukimui ir administratoriaus palaikymui yra aiškus būdas padidinti efektyvumą nepridedant personalo išlaidų.
Sveikatos priežiūros darbo eigos automatizavimo ateities perspektyva
Dirbtinio intelekto darbo eigos automatizavimas ir toliau keis, kaip veikia JAV sveikatos priežiūra. Kadangi pacientai nori daugiau skaitmeninių paslaugų, dirbtinis intelektas gali sklandžiai vykdyti biuro užduotis ir sumažinti popierizmą. Tai taip pat gali padėti darbuotojams išlaikyti kokybišką priežiūrą.
Tobulėjant dirbtiniam intelektui gali prireikti sunkesnių užduočių, pvz., personalizuoto paciento bendravimo ir pažangaus pajamų valdymo. Tai leis sveikatos priežiūros grupėms sutelkti pinigus ir personalą į klinikinę priežiūrą, tuo pačiu sumažinant išlaidas.
Pasirinkę dirbtinio intelekto įrankius, kurie gerai veikia su dabartinėmis darbo eigomis, sveikatos priežiūros vadovai gali paruošti savo praktiką, kad galėtų susidoroti su daugiau pacientų ir sunkiais poreikiais nesamdami daugiau žmonių.
Daugelis ligoninių ir priežiūros tinklų, kuriuose naudojamas dirbtinio intelekto darbo eigos automatizavimas, įrodo, kad tai yra praktiškas būdas pagerinti personalo efektyvumą, skatinti augimą ir padaryti pacientus laimingesnius visose sveikatos priežiūros srityse. JAV Simbo AI dėmesys telefonų automatizavimui vaidina svarbų vaidmenį tenkinant veiksmingų operacijų ir pacientų dalyvavimo medicinos aplinkoje poreikius.
Dažnai užduodami klausimai
Kas yra „Ambient Medical Scribing Healthcare AI“ agentai?
Aplinkos medicinos rašymo sveikatos priežiūros dirbtinio intelekto agentai yra dirbtinio intelekto valdomi intelektualūs automatizavimo įrankiai, naudojami sveikatos priežiūros srityje, siekiant supaprastinti dokumentaciją, fiksuojant ir perrašant klinikinius susitikimus realiuoju laiku, sumažinant rankinį įvedimą ir didinant ligoninės operacijų našumą.
Kaip AI agentai pagerina sveikatos priežiūros darbuotojų efektyvumą?
AI agentai automatizuoja darbo eigą, valdo padidėjusį darbo krūvį be papildomo personalo ir leidžia organizacijoms didinti pacientų skaičių, kartu kontroliuojant išlaidas, taip žymiai padidinant darbo jėgos našumą ir veiklos efektyvumą.
Kokias funkcijas AI platforma siūlo sveikatos priežiūros operacijoms?
Dirbtinio intelekto platforma suteikia intelektualų automatizavimą, AI agentus, skirtus darbo eigos automatizavimui, srauto kūrimo priemonę, skirtą pasirinktinei automatizacijai kurti, „Sidekick“ natūralios kalbos AI ir patikimą integraciją, visa tai užtikrina įmonės lygio pasitikėjimo ir saugos priemonėmis.
Kurioms sveikatos priežiūros veiklos sritims yra naudinga AI agentų automatizavimas?
AI agentai palaiko kelias sveikatos priežiūros sritis, įskaitant kontaktų centro efektyvumą, pacientų prieigą (planavimą ir siuntimus), pajamų ciklo valdymą ir verte pagrįstą priežiūrą, padedančią automatizuoti rankinį ir komunikacijos darbo srautus.
Kaip sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai įvertina sėkmę naudodami AI agentus?
Sėkmės rodikliai apima pacientų registracijos laiko sutrumpėjimą (daugiau nei 40 %), neatvykimo atvejų sumažėjimą iki 32 %, aukštus pacientų pasitenkinimo įvertinimus (daugiau nei 90 %) ir daug sutaupytų darbuotojų darbo valandų, prisidedančių prie geresnių veiklos rezultatų.
Kokios investicijų grąžos sveikatos priežiūros organizacijos gali tikėtis diegdamos AI agentus?
Sveikatos priežiūros organizacijos patiria įrodytą IG, padidindamos pajamas (pvz., 93 360 USD per 3 mėnesius), perskirstydamos personalo valandas, sumažindamos administracinę naštą ir veiklos sąnaudas, tuo pačiu didindamos pacientų skaičių.
Kaip AI automatizavimas veikia pacientų ir slaugytojų pasitenkinimą?
Dirbtinio intelekto įgalintos skaitmeninės darbo eigos ir automatizuoti procesai užtikrina išskirtinį pacientų ir slaugytojų pasitenkinimo rodiklį, o pasitenkinimo skaičiai siekia iki 99 %, o tai siejama su sklandesne prieiga ir efektyvesniais susitikimais.
Kokį vaidmenį AI atlieka mažinant sveikatos priežiūros administracinę naštą?
AI automatizuoja pasikartojančias užduotis, tokias kaip registracija, tvarkaraštis, draudimo gaudymas, priežiūros trūkumas ir dokumentacija, todėl sumažėja administracinis darbo krūvis, todėl darbuotojai gali sutelkti dėmesį į pacientų priežiūrą ir pagerinti veiklos našumą.
Kokia „Notable’s Flow Builder“ reikšmė diegiant sveikatos priežiūros AI?
„Flow Builder“ leidžia sveikatos priežiūros organizacijoms kurti, paleisti ir tinkinti automatizuotas darbo eigas, kurios giliai integruojasi su tokiomis sistemomis kaip EHR ir leidžia keisti mastelį, pritaikytą automatizavimą be didelio kodavimo.
Kaip AI agentai padeda gerinti vertybėmis pagrįstą priežiūrą?
AI agentai padeda panaikinti priežiūros spragas, gerina kokybę ir leidžia laiku atlikti klinikines intervencijas nepadidinant administracinio darbo krūvio, taip palengvinant geresnius priežiūros rezultatus ir remiant vertybėmis pagrįstus priežiūros tikslus.